اجرای طرح توانمندسازی محلات در ۱۲ منطقه شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان از اجرای طرح توانمندسازی محلات در ۱۲ منطقه شهرداری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کارگروه افزایش توانمندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در جلسه کارگروه توانمندسازی محلات شهر اصفهان که با حضور معاون فرهنگی شهردار اصفهان، مدیران، مسئولان و موثران مناطق ۵ و ۶ در منطقه ۱۳ برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگروه افزایش توانمندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، این طرح در ۱۲ منطقه شهرداری اصفهان اجرا خواهد شد.

اجرای طرح توانمندسازی محلات در ۱۲ منطقه شهرداری اصفهان

جواد کشانی، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان نیز تشکیل این کارگروه را بسیار مؤثر دانست و گفت: ما با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار، در منطقه ۱۳ آمادگی خود را در رسیدن به اهداف این کارگروه اعلام می‌کنیم و از حضور همه گروه‌ها در این مسیر استقبال خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور مدیران مناطق ۵، ۶ و ۱۳ برگزار شد، همکاری سایر دستگاه‌های متولی در امر آموزش و توانمندسازی شهروندان همچون آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره ورزش و جوانان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی این حوزه مطرح شد و با ارائه پیشنهادها و راهکارهای تحقیقی، علمی و تجربی از سوی موثران و فعالان عرصه توانمندسازی در این سه منطقه جلسه به پایان رسید.

کد خبر 764847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.