حسین‌خانزاده امتیازآورترین بازیکن تیم ملی در دیدار ایران و آمریکا

پوریا حسین خانزاده بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی در دیدار ایران و آمریکا را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در اولین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه سه بر دو و به پیروزی رسید.

پیروزی مقابل آمریکا نخستین پیروز یاران در این دور از مسابقات جام ملت‌ها بود. تیم ایران در ادامه هفته سوم بود به مصاف تیم‌های هلند، فرانسه و آلمان می‌روند؛ ملی‌پوشان کشورمان فردا از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل هلند صف‌آرایی می‌کنند.

پوریا حسین خانزاده با کسب ۲۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار شد و توری دیفالکو بازیکن شماره ۸ آمریکا با کسب ۳۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود؛ تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۴ پوئن در حمله، ۹ امتیاز در دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۳۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۰ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۵ امتیاز حمله، ۶ دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۳۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 764756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.