بوشهری‌ها منتظر دمای ۵۰ درجه باشند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان، به ویژه نواحی غیر ساحلی، از مقادیر بالایی برخوردار است و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طلیعه محمدی ظهر امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در ساعاتی از وقت امروز و فردا، با افزایش سرعت وزش باد، سواحل استان بویژه نواحی جنوبی، تا حدودی متلاطم است.

وی افزود: تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان، به ویژه نواحی غیر ساحلی، از مقادیر بالایی برخوردار است و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 764744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.