۲۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت در شهر دیزیچه اجرا می‌شود

امام جمعه شهر دیزیچه از برگزاری ۲۵ عنوان برنامه متنوع مذهبی و فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت مردم و مسئولین در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحسن طباطبایی امروز _چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عید سعید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین است و باید این روز را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: غدیر چشمه جوشان عشق، ایمان، پیام‌آور آزادی انسان و همیشه جاری تا عمق تاریخ است، روزی که آفتاب ولایت در گرماگرم هجدهمین روز از ماه ذی‌الحجه طلوع کرد.

امام جمعه دیزیچه افزود: برنامه‌ها و جشن‌های دهه امامت و ولایت امسال در این شهر به همت بنیاد بین‌المللی غدیر و با حمایت‌های همه‌جانبه فرماندار، شهرداری و شورای شهر، هیئت‌های مذهبی، ادارات، نهادهای نظامی و انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخصی از روز عید سعید قربان تا روز عید سعید غدیر در این شهر برگزار خواهد شد که طبخ و توزیع ۲۰۰ دیگ غذای نذری، برگزاری جشن بزرگ غدیر در امامزاده نصرالدین محمد (ع)، حرکت کاروان شادی خودرویی از شهر پیربکران تا شهر دیزیچه، از مهم‌ترین آن‌هاست.

طباطبایی با اشاره به طبخ و توزیع ۲۰۰ دیگ غذای نذری در شهر دیزیچه به مناسبت عید غدیر افزود: این برنامه همانند سال‌های گذشته در روز عید سعید غدیر خم و با مشارکت گروه‌های جهادی و خادمان غدیر این شهر اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع غذای نذری در میان نیازمندان از برنامه‌های اصلی اطعام غدیر است.

کد خبر 764726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.