از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری مهم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار غلامحسین غیب‌پرور، امروز_ چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در مراسم شهدای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به زمان کم تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیاز است از همه ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات به نحو شایسته استفاده کرد.

وی با تاکید بر همکاری همه مسئولان در برگزاری انتخابات و با حضور پرشور مردم افزود: آنچه که در هشتم تیر زمان برگزاری چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری مهم است، میزان مشارکت و شور و شکوه مردم در این صحنه مهم سیاسی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیت خبری امام علی (ع)، گفت: جمهوری اسلامی در شرایطی که کشورهای دیگر در آن زمان تحت ریاست دیگر کشورها بودند، شکل گرفت و رهبری امت به کشور عزت داد.

وی با بیان اینکه همه شهدای انقلاب اسلامی در مسیر ولایت شهید شدند، تصریح کرد: باید حماسه‌های بچه‌های این استان در پد خندق، کربلای ۴ و ۵، جزیره مینو و حضور آنها در سال ۶۴ و در فاو را برای نسل امروز جامعه بیشتر تبیین کرد.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: فرزندان این استان در بخش‌ها و مناطق مختلف جبهه حضور فعال داشتند و در کنار جمعیت این استان، حدود دو هزار نفر شهید شدند.

وی افزود: در سال ۶۳ تنها جایی که تانک‌ها به‌دلیل ازدحام به هم می‌خوردند عملیات بدر بود و باید دلاوری‌های فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در چنین مواردی برای قشر جوان به خوبی بیان شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)، گفت: بچه‌های آموزش علاوه بر مربیگری در هشت سال جنگ در عملیات‌های مختلف در خط مقدم نقش‌آفرینی داشتند و نتیجه مجاهدت‌ها سبب سرافرازی فرزندان این استان شد.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: شهید رجایی در ادب، متانت و کلام، شأن خاصی داشت و امروز شهید رئیسی با شهادتش سعادتمند شد و توانست مسئولیتی را که امانت در دست او بود، به عنوان امانت‌دار خوب مراقبت کند و سعادتمند شود.

کد خبر 764693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.