برای برگزاری دومین کنگره شهدا کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل داریم

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری دومین کنگره دو هزار شهید استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم‌دل، امروز _چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در یادواره شهدای آموزش استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای برگزاری کنگره ملی شهدا پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: در شانزدهم شهریور برنامه شب‌های شیدایی در کنار رودخانه بشار به مدت ۱۵ شب از سوی تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود و در این زمینه همه شهرستان اجلاسیه مخصوص خود را دارند و حدود ۱۲ اجلاسیه نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اجلاسیه شهدای گچساران از هفته آینده با حضور سردار علیرضا تنگسیری و توزیع حدود دوهزار جهیزیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه تمثال شهدا طراحی و تقدیم خانواده شهدا شد و گفت‌ وگو و مصاحبه ۱۰۰ فرمانده دفاع مقدس در خبر و پوشش خبری صداوسیما نیز به نحو مطلوب در حال انجام است.

خرمدل خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای تمثال شهدا در ورودی‌ها و طراحی المان‌های مختلف در این ارتباط از سوی شهرداری یاسوج و فراهم شدن امکانات حوزه سیستم صوتی از جمله اقداماتی است که برای برگزاری این کنگره انجام شده است.

کد خبر 764634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.