اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه ولایت در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت دهه ولایت در این منطقه گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این دهه از عید قربان تا عید غدیر در این منطقه برگزار خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در این منطقه بیش از ۳۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود.

وی افزود: از برنامه‌های ویژه این ایام می‌توان به برنامه ولایت تا حمایت اشاره کرد که ۳۱ خرداد از ساعت ۸ شب در میدان اصلی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، انتهای خیابان قائمیه برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به عشق علی از دیگر برنامه‌های جشن ولایت خواهد بود که یکم تیر از ساعت ۷ شب در بوستان آزادی محله امیریه اجرا می‌شود.

اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در منطقه ۱۳ اصفهان

کشانی ادامه داد: ویژه‌برنامه جنگ شادمانه نیز در محله دستگرد و در مجموعه فرهنگی رواق چهارم تیر و شب عید غدیر از ساعت ۸ شب برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر ویژه‌برنامه‌های ایام دهه ولایت در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان جنگ مادر و کودک با عنوان «کودکان غدیر، یاوران انقلاب» است که در شب عید غدیر از ساعت ۱۷ در بوستان زمزم و با همکاری مجموعه فرهنگی مکتب الصادق اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام این برنامه‌ها با مشارکت کانون‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی در سطح منطقه برگزار می‌شود و امیدوارم اهالی این منطقه از برکات این ایام مبارک بهره‌مند شوند.

اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در منطقه ۱۳ اصفهان

کد خبر 764532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.