خیز ایتالیا به سمت صدر جدول/ دانمارک در اندیشه شکست انگلیس

روز هفتم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا با سه دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز هفتم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _ پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ با برگزاری سه دیدار از گروه‌های B و C برگزار خواهد شد. اسپانیا و ایتالیا از گروه B یکدیگر صف‌آرایی خواهد کرد، همچنین اسلوونی و دانمارک از گروه C به ترتیب به جدال با صربستان و انگلیس خواهند پرداخت.

اسلوونی _ صربستان

در نخستین تقابل روز هفتم دو تیم اسلوونی و صربستان از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا با قضاوت ایستوان کواکس برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. شاگردان کک در شرایطی پا به این رقابت می‌گذارند که در اولین تقابل خود برابر دانمارک به تساوی یک بر یک رضایت دادند و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول گروه C حضور دارند.

صربستان نیز در اولین دیدار خود مقابل انگلیس تن به شکست یک بر صفر داد تا در حال حاضر جایگاه چهارم جدول گروه C را به خود اختصاص دهد. شاگردان کک و استوویکویچ پیش از این دو مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن یک پیروزی برای صربستان و یک تساوی بوده است‌.

نکته جالب توجه در خصوص دو بازی گذشته آن‌ها با یکدیگر پر گل بودن جدال‌های آن‌ها است، چراکه در این دو مسابقه ۹ گل به ثمر رسیده که سهم صربستان از این تعداد شش گل و اسلوونی سه گل بوده است.

شاگردان کک در پنج دیدار گذشته خود با زدن هشت گل و دریافت پنج گل موفق به کسب دو پیروزی و سه تساوی شده‌اند. صربستان نیز در پنج مسابقه گذشته خود با زدن پنج گل و دریافت هفت گل موفق به کسب دو پیروزی و سه شکست شده است.

خیز ایتالیا به سمت صدر جدول/ دانمارک در اندیشه شکست انگلیس

دانمارک _ انگلیس

در دومین دیدار روز هفتم دو تیم دانمارک و انگلیس از گروه C از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک با قضاوت آرتور سوارس به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت. دانمارک و انگلیس تاکنون چهار مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای انگلیس، یک پیروزی برای دانمارک و یک تساوی بوده است.

شاگردان ساوت گیت در اولین مسابقه خود در یورو ۲۰۲۴ موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد صربستان عبور کنند و در حال حاضر نیز صدرنشین گروه C هستند. شاگردان یولمند نیز در اولین بازی خود به مصاف اسلوونی رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دانمارک در حال حاضر عنوان تیم سوم گروه C را یدک می‌کشد. سه‌شیر ها در پنج تقابل گذشته خود با تیم‌های مختلف با زدن شش گل و دریافت چهار گل موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست شده‌اند. شاگردان یولمند در پنج بازی گذشته خود با زدن هشت گل و دریافت سه گل موفق به کسب سه پیروزی و دو تساوی شده‌اند.

آماری که نشان می‌دهد دانمارک برتری نسبی به انگلیس دارد، اما سه شیرها یکی از تیم‌های پرمهره این تورنمنت به‌شمار می‌روند و با تکیه به توانایی‌های فردی بازیکنان مطرح خود می‌توانند پیروز میدان باشند.

خیز ایتالیا به سمت صدر جدول/ دانمارک در اندیشه شکست انگلیس

اسپانیا _ ایتالیا

در آخرین دیدار روز هفتم دو تیم اسپانیا و ایتالیا از گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولتینس آرنا و با قضاوت اسلاوکو وینیچیچ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دو تیم پیش از پنج مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن سه پیروزی برای اسپانیا و دو تساوی بوده است.

شاگردان فوئنته در اولین دیدار خود در یورو ۲۰۲۴ موفق شدند با نتیجه سه بر صفر کرواسی را از پیش‌رو بردارند تا در حال حاضر صدرنشین گروه B باشند. شاگردان اسپالتی نیز با پیروزی دو بر یک مقابل آلبانی به عنوان تیم دوم گروه B آماده این جدال خواهند شد.

ایتالیا در پنج بازی گذشته خود با زدن هفت گل و دریافت دو گل موفق به کسب چهار پیروزی و یک تساوی شده است. اسپانیا نیز در پنج مسابقه گذشته خود با زدن ۱۶ گل و دریافت سه گل آمار سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است.

خیز ایتالیا به سمت صدر جدول/ دانمارک در اندیشه شکست انگلیس

کد خبر 764435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.