ماجرای امتناع وزیر کشور از کلنگ‌زنی یک پروژه شهری در یاسوج چه بود؟

وزیر کشور که روز گذشته برای افتتاح چندین پروژه به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد سفر کرده بود، از کلنگ‌زنی پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی شهر یاسوج امتناع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد وحیدی روز گذشته در سفری یک روزه وارد استان کهکیلویه و بویراحمد شد تا چندین طرح عمرانی با حضور وی افتتاح یا کلنگ‌زنی شود.

وی صبح دیروز در ابتدا وارد شهرستان گچساران شد و مجتمع مسکن ملی ۲۸۸ واحدی در شهر گچساران و مجتمع آب‌رسانی به بیش از هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دشت مور را افتتاح کرد.

وزیر کشور با حضور در شهر دهدشت، روبان افتتاح مخزن آب ۲۰ هزار متر مکعبی شهر دهدشت را قیچی کرد و برای افتتاح پروژه‌های مرکز استان راهی شهر یاسوج شد.

افتتاح پل چهارم بشار در یاسوج و پروژه آبرسانی به بخشی از شهر یاسوج برای رفع تنش آبی از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که توسط وزیر کشور در روز گذشته افتتاح شد.

بعد از این دو پروژه قرار شد وزیر کشور به منطقه شرف‌آباد یاسوج برود و در آنجا پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی را کلنگ‌زنی کند.

وزیر کشور که گویی نسبت به این پروژه و اقدام روی آن تردید داشت با بیان اینکه این پروژه را تا معلوم شدن سرنوشت آن کلنگ‌زنی نمی‌کنم در مقابل اصرارهای هدایت اکبری عضو با سابقه شورا و کیوان آشنا شهردار این شهر کوتاه نیامد و حاضر به کلنگ‌زنی این پروژه نشد تا همچنان ابهام در سرنوشت ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی وجود داشته باشد.

برخی از حاضران و اهالی منطقه در هنگام حضور وزیر کشور در محل کلنگ‌زنی معارضات مردمی و کلنگ‌زنی چندباره را به احمد وحیدی یادآور شدند.

هرچند در این بین کلنگ‌زنی توسط افراد دیگری انجام شد، اما وزیر کشور حاضر به این کار نشد و تنها پاسخگوی خبرنگاران در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات بود.

کد خبر 764338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.