سمن‌ها، مردم را به تعیین سرنوشت خود دعوت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد در جلب مشارکت همگانی در انتخابات بعنوان اصلی سرنوشت ساز در زندگی مردم، آنان را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در همایش سازمان‌های مردم نهاد استان ضمن تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و در رأس آنان رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، اظهار کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خدمات بی‌نظیر آیت‌الله رئیسی و رویکرد مردمی ایشان تا همیشه جاودان خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم فهیم ما بایستی بسیار هوشیار باشند تا در عرصه انتخابات خون رئیس‌جمهور شهید پایمال نشود و راه و منش این شهید بزرگوار مستمر ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در استان اصفهان نشست‌های متعددی با حضور سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد سازمان‌های مردم نهاد کشور در استان اصفهان فعال هستند، عنوان کرد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز از سازمان‌های مردم نهاد استان دعوت کردیم تا ضمن ارائه گزارش از اجرای فرایند انتخابات در استان، در راستای جلب مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو به‌عنوان یک اصل راهبردی مد نظر رهبر انقلاب با یکدیگر همفکری و گفت‌وگو کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سازمان‌های مردم نهاد گره‌گشایی از مسائل مردم است، بیان کرد: تشکل‌های مردمی غیرسیاسی هستند اما دلیل دعوت ما از این مجموعه‌های مردمی در این گردهمایی در راستای تقویت نظام اسلامی برای خدمت بیشتر و شایسته‌تر به مردم است.

جان‌نثاری با بیان اینکه مگر می‌شود انسان در کشوری زندگی کند که نسبت به سرنوشت آن بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: آنچه که سرنوشت مردم را رقم می‌زند با فعالیت‌های سیاسی متفاوت است از این رو امروز میزبان سازمان‌های مردم نهاد هستیم تا در خصوص موضوع بسیار مهم انتخابات و جلب مشارکت همگانی در انتخابات با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد از فعالیت‌های حزبی و گروه گرایی منع شده‌اند اما جایی در قانون نوشته نشده که این مجموعه‌ها در سرنوشت مردم بی‌تفاوت باشند لذا دعوت مردم به حضور در انتخابات برای سمن‌ها نه تنها بلامانع است بلکه ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را می‌دهند می‌خواهند دست مردم را از امور خود کوتاه و امور تصمیم ساز را در اختیار صاحبان قدرت قرار دهند.

جان‌نثاری ادامه داد: امروز همه جهان، ایران اسلامی را تماشا می‌کند از این رو برای حفظ قدرت این نظام اسلامی در جهان مشارکت همگانی در انتخابات امری ضروری است.

کد خبر 764328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.