مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس شهرکرد تا ۱۵ تیر تمدید شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: خانواده‌ها می‌توانند تا پانزدهم تیر به سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی مراجعه کنند و ثبت‌نام سرویس مدارس را انجام دهند.

مهرداد میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در راستای ثبت‌نام سرویس مدارس در سطح کشور تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به ماده ٢٧ آیین‌نامه سرویس مدارس افزود: به‌منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظف هستند تا پانزدهم تیر اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: ثبت‌نام در این سامانه به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین می‌توانند با مراجعه به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

میرزائیان ادامه داد: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به‌طور کامل ثبت شده است و این اطلاعات در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

وی گفت: به‌منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

کد خبر 764083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.