بلژیک حریف اسلواکی نشد

تیم اسلواکی در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف بلژیک رفت و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ دو تیم بلژیک و اسلواکی امروز _ دوشنبه بیست و هشتم خرداد _ دو تیم بلژیک و اسلواکی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود اسلواکی به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های بلژیک و اسلواکی

ورزشگاه: دویچه بانک پارک

داور: هلیل اوموت ملر

اخطار: اورل مانگالا (دقیقه ۳۰) بلژیک، شرانز (دقیقه ۴۱) اسلواکی، یوری تیلمانس (دقیقه ۷۶) بلژیک، دودی لوکباکیو (دقیقه ۸۵) بلژیک

اخراج:

گل‌ها:
شرانز (دقیقه ۷) اسلواکی

شرح گل‌ها:

دقیقه ۷_ توپ ربایی کاچکا از مدافعان بلژیک فرصت حمله را در اختیار بازیکنان اسلواکی قرار داد، اما شوت این بازیکن توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد. شرانز در ضربه ریباند با یک ضربه توپ را تبدیل به گل کرد تا برخلاف آنچه انتظار می‌رفت اسلواکی خیلی زود دروازه بلژیک را باز کند.

ترکیب اولیه تیم بلژیک:

کاستیلز، کاستانیه، فائس، دباست، کاراسکو، ‏مانگالا، اونانا، تروسار، دی‌بروینه، دوکو، لوکاکو

سرمربی: دومنیکو تدسکوی

ترکیب اولیه تیم اسلواکی:

دوبراوکا، هانکو، اشکرینیار، واورو، پکاریک، ‏دودا، لوبوتکا، کوکا، هاراسلین، بوزنیک، شرانز

سرمربی: فرانچسکو کالتسونا

نکات ویژه:

دقیقه ۵۶ _ تروساد با یک ضربه دروازه اسلواکی را باز کرد، اما توپ این بازیکن پیش از اینکه وارد دروازه حریف شود به پای لوکاکو برخورد کرد. داور مسابقه نیز پس از بررسی این صحنه گل بلژیک را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۷ _ لوکاکو با یک ضربه بغل پا دروازه اسلواکی را باز کرد، اما گل این بازیکن نیز پس از بررسی VAR به دلیل خطای هند اوپندا توسط داور مردود اعلام شد.

کد خبر 764052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.