درگیری‌های عجیب هواداران در خیابان‌های آلمان/ چگونه رفاقت بازیکنان را نمی‌بینید؟

برخلاف درگیری‌های تمام‌نشدنی هواداران، بازیکنان رفاقت سفت‌وسختی باهمدیگر دارند که البته بازهم نتیجه‌ای برای صلح هواداران دو تیم ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تب داغ رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۴ اروپا از اواخر هفته گذشته همه جهان را با خود همراه کرده و هفدهمین دوره یورو با حضور ۲۴ تیم در شش گروه چهار تیمی جدال‌های جذال و مهیجی را تا همین امروز به‌ثبت رسانده است که قطعاً در ادامه و با تداوم بازی‌های مرحله گروهی و سپس مراحل حذفی، تقابل‌های بزرگ و استثنایی را توسط تیم‌های بزرگ و صاحب‌سبک خواهیم دید.

چیزی که تا به‌امروز در مسابقات جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۴ اروپا در قاب تصاویر به‌ثبت رسیده رقابت درون زمین و رفاقت بیرون از زمین بوده است که بازیکنان و سرمربیان به‌خوبی این مورد را عیان کرده‌اند. البته که بیرون از زمین و در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه‌های محل بازی‌ها، برخی هواداران حسابی از خجالت همدیگر درآمده‌اند و سر جنگ داشتن را نشان داده‌اند.

هواداران دو تیم ملی فوتبال انگلیس و صربستان شب گذشته در یک نزاع دسته‌جمعی خشونت‌آمیز درگیر شدند و پلیس ضدشورش آلمان را وادار به مداخله کردند. در جریان این دعوای خشونت‌آمیز میزها پرتاب و شیشه‌ها شکسته شد و جمعی از هواداران انگلیس و لهستان زخمی شدند. با شروع این درگیری خشونت‌آمیز، پلیس ضدشورش آلمانی به سرعت به محل حادثه اعزام شد تا این نزاع گسترش پیدا نکند.

درگیری‌های عجیب هواداران در خیابان‌های آلمان/ چگونه رفاقت بازیکنان را نمی‌بینید؟

گروهی از طرفداران به سمت کافه‌ای که هواداران صرب حضور داشتند، هجوم بردند و همه‌چیز با پرتاب میز، صندلی و بطری شروع شد. هرچیزی که تصویر کنید به طرف هواداران صربستان پرتاب شد و این در حالی است که گزارش شده که هواداران آلبانیایی که پیش از تقابل کشورشان با تیم ملی فوتبال ایتالیا درگیری و جنجال‌هایی به‌وجود آوردند نیز در نزاع اولیه شرکت داشتند.

درگیری بین هواداران انگلیسی و صرب در شهر گلزنکرخن آلمان رخ داد. این درگیری توسط هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس آغاز شد که حمله‌ای را به یک رستوران که صرب‌ها در آن حضور داشتند، انجام دادند. در این درگیری انگلیسی‌ها شروع به پرتاب اشیاء مختلف کردند. پس از شروع درگیری، ۲۰۰ پلیس آلمانی در محل حاضر شدند و هواداران انگلیسی از صحنه گریختند. پیش از این پلیس آلمان گفته بود رویارویی تیم‌های ملی انگلیس و صربستان خطرناک‌ترین بازی یورو ۲۰۲۴ است.

درگیری‌های عجیب هواداران در خیابان‌های آلمان/ چگونه رفاقت بازیکنان را نمی‌بینید؟

باوجود همه درگیری و نزاع‌های عجیبی که طی چند روز اخیر از هواداران تیم‌های ملی اروپایی در کشور آلمان دیده‌ایم، بیرون از زمین فوتبال و مستطیل‌سبز بازیکنان در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۴ اروپا حسابی بایکدیگر رفاقت کرده‌اند و تصاویری از آنان بیرون آمده که برخلاف درگیری‌های عجیبِ هواداران آن‌هاست.

درست ساعاتی پس از درگیری‌ها و زدوخورد هواداران انگلیس و صربستان در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه محل بازی دو تیم، جود بلینگهام ستاره جوان تیم ملی فوتبال انگلیس و دوشان ولاهوویچ ستاره تیم ملی فوتبال صربستان پس از برتری یک بر صفر سه‌شیرها مقابل عقاب‌های اروپا، در راهروی رختکن ورزشگاه پیراهن‌های همدیگر را برای یادگاری تعویض کردند.

کد خبر 764031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.