گذر صنایع‌دستی اصفهان تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای گذر صنایع‌دستی در این کلان‌شهر گفت: این گذر تا پایان آذر سال جاری آماده اجرا است، اما به‌دلیل سرمای هوا، به احتمال زیاد، اواخر اسفند سال جاری یا فروردین سال آینده برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه شهر خلاق از جمله گذر صنایع دستی در اصفهان اظهار کرد: بودجه تأمین شده برای این گذر ۱۰ میلیارد تومان است که در پارک هشت بهشت روبه‌روی دبیرستان بهشت‌آئین تا چهارباغ عباسی برای این منظور فضایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این مسیر المان‌های صنایع دستی نصب خواهد شد تا شهروندان به‌صورت یک رویداد تجربه‌محور از نحوه ساخت صنایع دستی در اصفهان مطلع شوند.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هشت المان در فضای مدنظر نصب خواهد شد که پیمانکار آن انتخاب شده و مبلغ قرارداد آن ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

نصوحی با اشاره به پیاده‌روسازی و کف‌سازی این مسیر ادامه داد: قراردادی با پیمانکار مربوطه منعقد شده است و تا یک ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود گذر صنایع دستی تا پایان آذر سال جاری آماده اجرا باشد، اما به‌دلیل سرمای هوا به احتمال زیاد اواخر اسفند سال جاری یا فروردین سال آینده برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 763992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثمر IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا اسم طرفو اشتباه نوشتین پس؟؟؟ نصوحی یا شریعتی؟؟؟؟؟؟؟