۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کمین موفق القسام در غرب شهر غزه

مقاومت غزه با انتشار ویدیویی از عملیات خود در روزهای اخیر به تداوم توانایی نظامی خود باوجود محاصره تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گردان القسام حماس در عملیات دقیق و مهلک با آماده‌سازی میدانی از مواد منفجره کمینی را برای نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ترتیب داد که به گزارش برخی رسانه‌ها منجر به کشته شدن سربازان داخل آن شده است. این نشان‌دهنده تداوم توانایی عملیاتی حماس پس از هشت ماه بمباران بی‌وقفه و استفاده ابزاری از قحطی توسط اسرائیل است.

القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن توانستند یک نیروی زرهی اسرائیلی را در میدان مین که از پیش آماده شده بود در تقاطع نابلسی در جنوب غربی شهر غزه به دام بیندازند. گردان القسام اعلام کرد که به محض رسیدن این نیروی زرهی به محل، تله منفجر شده و اعضای آن کشته یا زخمی شدند. آن‌ها افزودند که فرود بالگردهای اسرائیلی برای تخلیه کشته‌ها و مجروحان این واقعه را تأیید می‌کند. خبرنگار الجزیره گزارش داد که هم‌زمان با گلوله باران قایق‌ها و خودروهای اسرائیلی، بالگردهای تخلیه اسرائیل در جنوب غربی شهر غزه به زمین نشستند.

به گزارش المیادین، در روزهای گذشته نیز کمینی در جنوب رفح در منطقه تل السلطان موجب کشته شدن ۱۱ سرباز گردان مهندسی جنگ شد. با این آخرین تلفات، تعداد سربازان رژیم اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه در هفت اکتبر به ۶۶۱ افزایش یافته است که شامل ۳۱۱ سرباز کشته شده از آغاز حمله زمینی به غزه است. علاوه‌بر این، بر اساس آمار منتشر شده، ۳۶۱۷ سرباز نیز زخمی شده‌اند. لازم به ذکر است که نفربر رزمی که در این عملیات با راکت‌انداز یاسین هدف قرار گرفت که یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات نفربر در جهان تلقی می‌شود؛ این انفجار موجب آتش گرفتن نفربر و کشته شدن تمامی هشت سرباز درون آن شد.

کمین موفق القسام در غرب شهر غزه

کد خبر 763984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.