یاران ولسیانی در یورو ۲۰۲۴/ ناوبرها آماده جدال با جمهوری چک

در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ فردا تیم‌های گروه F به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز پنجم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _سه‌شنبه، بیست‌ونهم خرداد_ با برگزاری دو دیدار از گروه F دنبال خواهد شد. در روز پنجم تیم‌های ترکیه و پرتغال به ترتیب مقابل گرجستان و جمهوری چک قرار خواهند گرفت.

ترکیه _ گرجستان

در اولین تقابل روز پنجم دو تیم ترکیه و گرجستان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. یاران گولسیانی پس از سال‌ها صعود تاریخی به یورو ۲۰۲۴ را رقم زدند و با هدف کسب پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت که با توجه به شرایط ترکیه هدف دور از دسترسی نخواهد بود. چراکه ترکیه برای اول جدال خود در یورو ۲۰۲۴ سه بازیکن تأثیر گذار خود یعنی اسماعیل یوکسک، فردی کادی اوغلو و چالار سویونجو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. از سوی دیگر شاگردان مونتلا پیش از تقابل با گرجستان چهار بازی دوستانه با تیم‌هایی همچون ایتالیا، لهستان، اتریش و مجارستان برگزار کرده‌اند که حاصل آن یک تساوی و سه شکست بوده است.

نکته قابل تأمل این است که ترکیه در این چهار جدال تدارکاتی تنها دو گل به ثمر رسانده و در سوی مقابل ۹ مرتبه به حریفان خود اجازه گلزنی داده است. آماری که نشان می‌دهد یاران ولسیانی شب دشواری مقابل این تیم نخواهند داشت.

یاران ولسیانی در یورو ۲۰۲۴/ ناوبرها آماده جدال با جمهوری چک

گرجستان نیز در پنج تقابل گذشته خود که شامل یک بازی دوستانه با مونته نگرو و چهار دیدار در جام ملت‌های اروپا با تیم‌های یونان، لوکزامبورگ، اسپانیا و اسکاتلند می‌شود موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده است.

یاران ولسیانی در این پنج مسابقه با زدن هشت گل و خوردن شش گل آمار بهتری نسبت به ترکیه را در خط دفاع و حمله از خود به جا گذاشته‌اند.

پرتغال _ جهوری چک

در دومین دیدار روز پنجم یاران رونالدو از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا برابر جمهوری چک قرار خواهند گرفت. این دو تیم پیش از یورو ۲۰۲۴ دو مرتبه در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸، جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ و دو مرتبه در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۳_۲۰۲۲ مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند و پرتغال در هر چهار جدال تیم پیروز میدان بوده است.

شاگردان سیلهاوی پیش از تقابل با ناوبرها چهار بازی دوستانه با مقدونیه، مالت، ارمنستان و نروژ برگزار کرده‌اند. آن‌ها در این چهار مسابقه با زدن ۱۱ گل و خوردن ۴ گل موفق به کسب چهار پیروزی شده‌اند. جمهوری چک در خط دفاع و حمله عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده است و بدون تردید شاگردان سیلهاوی می‌توانند هر تیمی را با دردسر مواجه کنند.

در سوی مقابل تیم پرتغال در پنج دیدار تدارکاتی گذشته خود مقابل جمهوری ایرلند، کرواسی، فنلاند، اسلوونی و سوئد سه پیروزی و دو شکست به دست آورده است. شاگردان مارتینز در این پنج مسابقه ۱۳ گل به ثمر رسانده‌اند و هشت گل نیز دریافت کرده‌اند.

به طور کلی جدال ناوبرها با جمهوری چک به نوعی دیدار پایاپای خواهد بود و به دلیل اینکه هر دو تیم در فاز هجومی عملکرد خوبی دارند به احتمال فراوان شاهد یک بازی پر گل خواهیم بود.

یاران ولسیانی در یورو ۲۰۲۴/ ناوبرها آماده جدال با جمهوری چک

کد خبر 763973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.