موزه تاریخ شهرداری اصفهان ایده‌های زیادی برای تولید انیمیشن دارد

کارگردان انیمیشن گفت: نمایشگاه و موزه تاریخ شهرداری اصفهان به کسانی که در زمینه انیمیشن فعالیت می‌کنند، ایده‌های زیادی می‌دهد که انیمه‌های مختلفی با موضوع اصفهان تولید کنند؛ شهری که گذشته این چنینی دارد در بخش تولید محتوای انیمه و یا تولیدات تصویری جای کار زیادی دارد.

بابک شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نمایشگاه و موزه تاریخ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه به کسانی که در زمینه انیمیشن فعالیت می‌کنند ایده‌های زیادی می‌دهد که انیمه‌های مختلفی با موضوع اصفهان تولید کنند و برای من نیز جرقه‌های خوبی داشت.

وی افزود: این نمایشگاه اطلاعات تاریخی و آماری خوبی به مخاطب می‌دهد و برای من نیز خیلی جذاب بود، زیرا کار ارزشمند و مفیدی صورت گرفته است.

این کارگردان انیمیشن بیان کرد: در طول نمایشگاه می‌دیدم که بچه‌های نسل‌های جدید به تصاویر و نقشه‌های قدیمی شهر اصفهان واکنش نشان می‌دادند، پس چنین فضایی هم مخاطب نسل‌های قدیمی دارد و هم برای نسل‌های جدید جذاب است.

شهیدی خاطرنشان کرد: برگزاری این موزه به شناساندن تاریخ شهر کمک می‌کند و اتفاق بزرگی است؛ من به عنوان یک اصفهانی در این نمایشگاه با اطلاعات و تصاویری مواجه شدم که تا به حال آن را در جایی نخوانده بودم، حتی روی نقشه و این بسیار جالب توجه بود.

وی افزود: برنامه‌هایی از این جنس باید پیوسته برگزار شود؛ اگر چنین کارهایی مداوم باشد مخاطب را درگیر خود می‌کند و اینجا چنین ظرفیتی دارد، حتی می‌توان از آن در زمینه گفت‌وگوی شهروندی نیز کمک گرفت، چراکه مردم می‌آیند، محله خود را می‌بینند، با هم گفت‌وگو و تعامل می‌کنند و پویایی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 763932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.