جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی یک هشتم نهایی ( به‌روزرسانی ۲۸ خرداد)

تیم‌های ملی اسپانیا، اسلوونی، دانمارک، مجارستان، انگلیس، هلند، سوئیس و ایتالیا تا این لحظه در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز سوم مسابقات مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به پایان رسید و با توجه به نتایج به دست آمده تغییراتی در بعضی از گروه‌ها ایجاد شد. در واقع پس از پایان روز سوم تا حدودی مشخص شد بر اساس نمودار حذفی یورو ۲۰۲۴ رقبای احتمالی مرحله یک هشتم نهایی کدام تیم‌ها خواهند بود.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی یک هشتم نهایی ( به‌روزرسانی ۲۸ خرداد)

جدول گروه A

با توجه به نتایجی که تاکنون در این گروه به دست آمده است در مرحله یک هشتم نهایی مجارستان به عنوان تیم سوم این گروه باید مقابل اسپانیا به عنوان تیم اول گروه B صف‌آرایی کند. هرچند بر اساس نمودار حذفی یورو ۲۰۲۴ تقابل تیم اسپانیا باید با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های A ، B ، E یا F باشد. با توجه به اینکه تا این لحظه تکلیف تیم‌های سوم سایر گروه‌ها مشخص نیست بر اساس نتایج فعلی باید شاهد تقابل مجارستان و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی باشیم.

همچنین آلمان نیز به عنوان تیم اول گروه A باید در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم دوم گروه C یعنی آلبانی قرار بگیرد. سوئیس نیز به عنوان تیم دوم این گروه در مرحله یک هشتم نهایی باید برابر تیم دوم گروه B یعنی ایتالیا صف‌آرایی کند.

جدول گروه B

در این گروه اسپانیا به عنوان تیم اول باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر یکی از تیم‌های سوم گروه A، E، F یا D قرار بگیرد که با توجه به نامشخص بودن جدول گروهای D ، E و F باید شاهد جدال این تیم با مجارستان از گروه A باشیم.

آلبانی به عنوان تیم سوم گروه B به دلیل نامشخص بودن تیم سوم گروه D، جدال دانمارک با تیم اول گروه F و تقابل مجارستان با اسپانیا باید در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم اول گروه E قرار بگیرد. هرچند همچنان بازی‌های گروه E برگزار نشده و است تکلیف تیم اول این گروه مشخص نیست‌.

همانگونه که گفته شد ایتالیا به عنوان تیم دوم این گروه نیز در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس که تیم دوم گروه A است قرار خواهد گرفت.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی یک هشتم نهایی ( به‌روزرسانی ۲۸ خرداد)

جدول گروه C

در این گروه اسلوونی به عنوان تیم دوم در مرحله یک هشتم نهایی باید برابر آلمان قرار بگیرد که هم اکنون در جایگاه نخست جدول گروه A قرار دارد.

همچنین دانمارک نیز به دلیل امتیاز بیشتر از تیم‌های سوم گروه‌های A و B باید در مرحله یک هشتم نهایی با تیم اول گروه F بازی کند. البته همچنان تکلیف تیم‌های این گروه مشخص نیست، اما این امکان وجود دارد که پرتغال تیم اول گروه F باشد.

انگلیس نیز به عنوان تیم سوم این گروه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکی از تیم‌های سوم گروه‌های D ، E و F برود. تکلیف رقیب سه شیرها نیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی یک هشتم نهایی ( به‌روزرسانی ۲۸ خرداد)

جدول گروه D

از این گروه تا این لحظه تنها تیم‌های هلند و لهستان به مصاف یکدیگر رفته‌اند و به همین دلیل تکلیف تیم دوم این گروه در روزهای آینده مشخص خواهد شد، اما به طور کلی تیم دوم گروه D که به احتمال فراوان فرانسه خواهد بود در مرحله یک هشتم نهایی باید مقابل تیم دوم گروه E بازی کند.

هلند نیز به عنوان تیم اول گروه D در مرحله یک هشتم نهایی باید برابر تیم دوم گروه F قرار بگیرد و تکلیف رقیب لاله‌های نارنجی نیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی یک هشتم نهایی ( به‌روزرسانی ۲۸ خرداد)

کد خبر 763920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.