شب آرام انگلیس در یورو/ لهستان مغلوب لاله‌های نارنجی شد

تیم‌های ملی انگلیس و هلند در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند و یک دیدار از روز سوم نیز با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته شاهد سه تقابل از گروه‌های C و D بودیم. در این سه جدال انگلیس و هلند از سد رقیبان خود گذشتند و بازی دانمارک و اسلوونی نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دانمارک ۱ _ اسلوونی ۱

دانمارک از ابتدای مسابقه کار خود را هجومی آغاز کرد و با گل زود هنگام کریستین اریکسن از رقیب خود پیش افتاد تا به عنوان تیم برنده در نیمه اول راهی رختکن شود. اسلوونی نیز در نیمه دوم با شوت تماشایی اریک جانزا به گل رسید تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

با وجود اینکه دانمارک بازی را بهتر از حریف خود شروع کرده بود، اما اسلوونی برای رسیدن به محوطه جریمه حریف تلاش بسیاری می‌کرد.

در دقیقه ۱۱ دانمارک فرصت گلزنی پیدا کرد، اما ضربه سر آندریاس کریستنسن با فاصله بسیار از بالای دروازه حریف بیرون رفت. در دقیقه ۱۶ نیز بنیامین شسکو اولین موقعیت جدی صربستان را روی دروازه دانمارک ایجاد کرد، اما شوت سنگین این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دانمارک در دقیقه ۱۷ با گل اریکسن از رقیب خود پیش افتاد و پس از آن نیز در دقیقه ۲۸ فرصت گلزنی پیدا کرد، اما شوت اریکسن به تیرک دروازه صربستان برخورد کرد.

شب آرام انگلیس در یورو/ لهستان مغلوب لاله‌های نارنجی شد

در نیمه دوم دانمارک همچون نیمه اول بازی را هجومی‌تر آغاز کرد، اما هرچه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می‌شدیم اسلوونی موقعیت‌های بیشتری روی دروازه دانمارک ایجاد کرد و در نهایت با شوت جانزا به گل تساوی رسید.

در دقیقه ۸۱ نیز دروازه دانمارک بار دیگر تهدید شد، اما شوت آندراژ اشپورار به تور کنار دروازه برخورد کرد. با وجود اینکه بازی در دقایق پایانی با هیجان بیشتری دنبال می‌شد و هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند، اما موقعیت‌های هیچکدام از دو تیم نتیجه نداد تا در نهایت بازی با تساوی یک‌بر یک به پایان برسد.

لهستان ۱ _ هلند ۲

دیدار لهستان و هلند در شرایطی آغاز شد که لاله‌های نارنجی به عنوان یک مدعی و عقاب‌ها در غیاب مهاجم باتجربه خود یعنی لواندوفسکی با هدف پیروزی پا به میدان گذاشتند. در دقیقه ۱۶ آدام بوکسای با یک ضربه دروازه حریف را باز کرد ‏تا ‏لهستانی‌ها خیلی زود از حریف خود پیش بیفتند.

شاگردان کومان دقایقی بعد موفق شدند با شوت کودی ‏خاکپو بازی را به تساوی بکشانند. پس از به ثمر رسیدن گل تساوی توسط خاکپو بازی آرام و پایاپای دنبال می‌شد، اما در دقیقه ۸۱ کومان دست به تعویض دیپای زد و وخوورست را به جای این بازیکن راهی میدان کرد. در دقیقه ۸۹ تعویض طلایی هلند با شوت زمینی دروازه لهستان را باز کرد. در نهایت نیز این جدال با پیروزی دو بر یک هلند به پایان رسید.

شب آرام انگلیس در یورو/ لهستان مغلوب لاله‌های نارنجی شد

انگلیس ۱ _ صربستان ۰

انگلیس که در قامت یک مدعی برای شکست صربستان پا به میدان گذاشته بود. از همان ابتدای مسابقه کار خود را هجومی آغاز کرد. شاگردان ساوت گیت در دقیقه ۱۳ با درخشش جود بلینگام از حریف خود پیش افتادند. با گل زودهنگام مهاجم انگلیس بیشتر اهالی فوتبال یک شب دشوار را برای صربستان پیش‌بینی‌کردند، اما انسجام دفاعی این تیم موجب شد سه شیرها در نیمه اول به رغم ایجاد موقعیت‌های فراوان موفق به افزایش اختلاف گل نشوند. در این نیمه عقاب‌ها تلاش می‌کردند از طریق حمله از کناره‌ها و ضد حمله به دروازه حریف پرمهره خود نزدیک شوند، اما هوشیاری مدافعان انگلیس مانع از ایجاد موقعیت جدی بازیکنان صربستان می‌شد. سه شیرها نیز در نیمه اول هر چه می‌زدند به در بسته می‌خوردند و آهسته آهسته در دقایق پایانی نیمه نخست آتش خط حمله این تیم فروکش کرد تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سه شیرها به پایان برسد.

شب آرام انگلیس در یورو/ لهستان مغلوب لاله‌های نارنجی شد

شاگردان ساوت گیت در نیمه دوم با هدف افزایش اختلاف گل پا به میدان گذاشتند و صربستان نیز برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش می‌کرد، اما هیچکدام از موقعیت‌های دو تیم تبدیل به گل نشد. انگلیس در این مسابقه بر خلاف آنچه که تصور می‌شد در فاز هجومی عملکرد آرامی داشت و بازیکنان این تیم سعی می‌کردند از طریق چرخش توپ روی زمین و در اختیار گرفتن مالکیت توپ به دروازه حریف خود نزدیک شوند. در نهایت نیز انسجام خط دفاع عقاب‌ها باعث شد شاگردان ساوت گیت با تک گل جود بلینگام پیروز این میدان باشند.

شب آرام انگلیس در یورو/ لهستان مغلوب لاله‌های نارنجی شد

کد خبر 763914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.