اولین تساوی در یورو ۲۰۲۴

تیم‌های اسلوونی و دانمارک در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ امشب _ یکشنبه بیست و هفتم خرداد_ دو تیم دانمارک و اسلوونی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های اسلوونی و دانمارک

ورزشگاه: مرسدس بنز آرنا

داور: ساندرو شارر

اخطار: مورتن جالماند (دقیقه ۵۰) دانمارک، پتار استاجانوویچ (دقیقه ۵۴) اسلوونی، سلار (دقیقه ۸۵) اسلوونی

گل‌ها: کریستین اریکسن (دقیقه ۱۷) دانمارک، جانزا (دقیقه ۷۵) اسلوونی

اخراج:

شرح گل‌ها:
دقیقه ۱۷ _ حرکت تیمی بازیکنان دانمارک اریکسن را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۷۵_ ضربه کرنر به سود اسلوونی گرفته شد و پس از ارسال توپ جانزا از پشت محوطه جریمه با یک شوت تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.

ترکیب اولیه دانمارک:

اشمایکل، آندرئاس کریستینسن، خو آکیم اندرسن، یانیک وستر گارد، ویکتور کریستینسن، امیل هویبرگ، مورتن جالماند، الکساندر باه، کریستن اریکسن، یوناس ویند، راسموس هویلوند

سرمربی: یولمند

ترکیب اولیه اسلوونی:

یان اوبلاک، جانزا، جاکا بیجول، درکاسیج، کارمیکنیچ، ام لاگار، السنیک، گنزدا سرین، پتار استوجانوویچ، بنجامین سسکو، آن دراز اسپورار

سرمربی: ماتیاژ کک

شرح بازی:

هر دو تیم بازی خود را هجومی آغاز کردند و شاگردان یولمند در دقایق ابتدایی مسابقه با همکاری تیمی موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. پس از به ثمر رسیدن گل اول مسابقه اسلوونی شکل هجومی تری به خود گرفت و حملات متعددی را روی دروازه اشمایکل ایجاد کرد، اما تمرکز نداشتن بازیکنان این تیم موجب شد آن‌ها نیمه اول را عنوان تیم بازنده راهی رختکن شوند. دانمارک نیز پس از به ثمر رساندن گل اول برای اختلاف گل تلاش بسیاری کرد، اما موقعیت‌های این تیم نیز بدون نتیجه باقی ماند.

در نیمه دوم نیز اسلوونی با هدف جبران گل خورده پا به میدان گذاشت و به نوعی تیم برتر میدان بود. با وجود اینکه تا دقیقه ۷۵ شاگردان کک هرچه می‌زدند به در بسته می‌خوردند، اما در نهایت جانزا بازی را به تساوی کشاند. دانمارک پس از دریافت گل اول تلاش می‌کرد از یک امتیاز خود محافظت کند و به همین دلیل در دقایق پایانی مسابقه شاهد برتری اسلوونی در زمین بازی بودیم. به طور کلی تقابل دو تیم پر موقعیت، اما کم گل دنبال شد و در نهایت نیز هر دو سرمربی به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

کد خبر 763883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.