پیشرفت پروژه های شهری رسانه‌ای شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پیشرفت پروژه های شهری رسانه‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، سید وحید میرنظامی ظهر امروز یکشنبه _بیست و هفتم خرداد_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌های شهر توسط روابط عمومی رسانه‌ای شود.

وی افزود: زحمات اوامر اجرایی و کارکنان شهرداری در راستای پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام دارند باید رسانه شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: مشخص شدن اینکه پروژه‌ها عمرانی در چه مرحله‌ای قرار دارد و به چه میزان پیشرفت داشته‌اند، ضروری است.

میرنظامی ادامه داد: روابط عمومی محتوایی تولید کند، به گونه‌ای که بتوان آن را در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر کنیم تا اقدامات شایسته مدیریت شهری بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: باید یک گزارش شایسته در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری برای شهروندان تهیه و ارائه شود.

ضرورت خرید، مرمت و نگهداری از خانه‌های تاریخی

علی اصغر غفاری دیگر عضو شورای شهر اراک هم گفت: برای نگهداری و حفظ خانه‌های تاریخی یکی از اقداماتی که مجموعه ادارات و دوایر دولتی و شهرداری می‌توانند انجام دهند، این است که خانه‌های تاریخی را تملک، مرمت و نگهداری کنند و در نهایت مورد بهره برداری قرار دهند.

وی با بیان اینکه خرید، مرمت و نگهداری از خانه‌های تاریخی موجب حفظ آنها می‌شود افزود: با حفظ خانه‌های تاریخی یک هویت شهری را برای کلان‌شهر اراک حفظ کرده‌ایم که اثرات خوبی به دنبال خواهد داشت.

دبیر شورای شهر اراک ادامه داد: این موضوع با امضا و نامه رئیس شورای شهر به استاندار مرکزی ارائه شود تا این پیشنهاد به صمع نظر مدیریت ارشد استان قرار بگیرد.

غفاری افزود: چنین پیشنهادی را برای دستگاه‌های اجرایی که کم مراجعه هستند، ارسال شود تا با همان هزینه‌ای که برای خرید و یا احداث یک ساختمان تعیین کرده‌اند، برای مرمت و نگهداری خانه‌های تاریخی به کار گیرند.

کد خبر 763854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.