کاهش سرفاصله خطوط اتوبوسرانی اصفهان در خیابان امام خمینی (ره) 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: در راستای کاهش سر فاصله‌ها به‌صورت آزمایشی، غیر از خطوط ۹۲ و ۴۹ حدفاصل چهار راه شریف تابلوی خانه اصفهان، سایر خطوط از زیر پل امام خمینی (ره) در خط ویژه تردد می‌کنند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در راستای کاهش سر فاصله‌ها به صورت آزمایشی به غیر از خطوط ۹۲ و ۴۹ حدفاصل چهار راه شریف تابلوی خانه اصفهان، سایر خطوط از زیر پل امام خمینی (ره) در خط ویژه تردد می‌کنند و و در صورت موفقیت طرح، این خط ویژه از پارک قلمستان تا سه‌راه ملک شهر ادامه مسیر پیدا می‌کند.

وی افزود: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از سرویس‌دهی خط ۱۵ (باغ رضوان) در روز عید سعید قربان خبر داد و تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان خط ۱۵ (باغ رضوان) از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۴:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را از طریق تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان مطرح کنند.

کد خبر 763789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین PL ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 0
    آقای مدیر عامل برای تردد خودروها که هر روز باعث تصادف میشه چرا دوربین نمی‌گذارید؛ چرا اعمال قانون نمی‌کنید. نگید برای اتوبوس‌ها بگید برای سواری ها
  • ho3ein IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    ورود خودروهای سواری و موتور سیکلت ها به این لاین بسیار زیاد و‌حادثه آفرین شده .خواهشا دوربین های ثبت جرایم نصب کنید برای این خطوط