اجرای ۸۵ برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت در منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی با حدود ۸۵ اجرا در محلات، معابر و مکان‌های پرتردد با حمایت منطقه و با مشارکت فعالان فرهنگی، مساجد و پایگاه‌های بسیج سطح محلات ویژه دهه ولایت برگزار می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دهه ولایت که از بیست‌وهشتم خرداد تا پنجم تیر است، جزو یکی از بزرگترین مناسبات دینی_مذهبی و فرصت مناسبی جهت رونمایی از ارزشهای دینی و اعتقادی است، چرا که این دهه با عید قربان به عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان تجلیگاه و خاستگاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد، بنابراین باید این ارزش‌ها به‌نحو احسن به نسل‌های جدید منتقل شود.

وی افزود: بیش از ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی با حدود ۸۵ اجرا در محلات, معابر و مکان‌های پرتردد با حمایت منطقه و با مشارکت فعالان فرهنگی، مساجد و پایگاه‌های بسیج سطح محلات منطقه ۶ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به چند عنوان برنامه شاخص افزود: یادواره شهدای محله تخت فولاد روز چهارشنبه سی‌ام خرداد در محل گلستان شهدا با گرامیداشت ۱۶۰ شهید محله و تکریم خانواده‌های ایشان، جشن بزرگ خانوادگی و معنوی «غدیر تجلی نور» در همین تاریخ، در محل پیست اسکیت آبشار «جشن غدیر خم» روز عید غدیر در بوستان سرو شهرک شهید کشوری و جشن بزرگ «نور ولایت» در ورزشگاه شهید لاوی روز سه‌شنبه پنجم تیر و دیگر برنامه‌های متنوع در سایر مکان‌ها ی منطقه برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: جدول کل برنامه‌ها و زمان برگزاری در کانال پیام رسان ایتا به نشانی isf_mun۶ به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها در قالب جشن، ایستگاه فرهنگی و پذیرایی در طول دهه برگزار می‌شود، از تمام شهروندان جهت حضور در این برنامه دعوت به‌عمل می‌آید.

کد خبر 763765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.