اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه شاد ویژه دهه ولایت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت تابستانه شهروندان، بیش از ۱۵۰ اجرا در قالب ۱۶ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی با رویکرد محله‌محوری در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه ولایت در منطقه ۹ اصفهان اظهار کرد: شهرداری منطقه وظیفه خود می‌داند همزمان با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اهتمام جدی داشته است و برای شادابی و نشاط مردم برنامه‌های متنوع و متعددی را تدوین و اجرا کند.

وی افزود: هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت تابستانه شهروندان، بیش از ۸۰ اجرا در قالب ۳۱ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی با رویکرد محله‌محوری در محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت عید سعید قربان در راستای ترویج ورزش همگانی و نشاط اجتماعی همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با اجرای برنامه‌های شاد با مشارکت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان و شورای ورزشی منطقه صبح عید سعید قربان برگزار شد.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر خم، بدون تردید یک نعمت بزرگ الهی برای مسلمانان و تمام مردم جهان است و با مطالعه تاریخی و محتوایی این واقعه برجسته آموزه‌های بسیار ارزشمندی در اختیار هر مسلمان قرار می‌گیرد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه پاسداشت غدیر یک تکلیف همگانی است، افزود: اداره فرهنگی، ورزشی، اجتماعی منطقه با رویکرد مردمی‌سازی جشن‌های غدیر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بیش از ۴۰ جشن با همکاری مردم و پایگاه‌های بسیج در سطح منطقه برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: هم‌زمان با دهه ولایت برنامه‌های شادی با عنوان «مولایم علی»، غدیرستان، سرور ولایت، آبرنگ همراه با جشن‌های شادمانه در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) ویژه شهروندان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای اجرای طرح پویش همدلی اجتماعی همایش دوچرخه‌سواری، مسابقات ورزشی، تفریحی، کوه‌گشت، ایستگاه‌های صلواتی و خدماتی مشاوره با مشارکت بسیج و شورای ورزشی منطقه به‌منظور ترویج نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۵ موکب علوی در خیابان‌های اصلی منطقه بر پا خواهد شد به همراه برنامه‌های مختلف شامل تریبون آزاد، مباحث پیرامون انتخاب اصلح، میز خدمت، نورافشانی، برپایی غرفه‌های محصولات فرهنگی، غرفه‌های بازی تفریحی و شاد ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت هیأت مذهبی و مساجد و پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت ۴ امام سجاد (ع) در سطح منطقه بر پا خواهد شد.

قاضی‌عسگر با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت گفت: ارزش‌نهادن به اعیاد بزرگ اسلامی، ایجاد نشاط و پویایی میان شهروندان و ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی مردم، ترویج شور و نشاط اجتماعی در خانواده‌ها از جمله اهداف این ویژه‌برنامه‌ها است.

کد خبر 763740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.