یاران امباپه در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش/ اوکراین و یک آزمون سهل

روز چهارم مسابقات یورو ۲۰۲۴ فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز چهارم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شاهد برگزاری سه تقابل در گروه‌های D و E خواهیم بود. اتریش و فرانسه از گروه D به جدال با یکدیگر می‌پردازند. در گروه E رقابت‌ها نیز ابتدا رومانی و اوکراین و پس از آن بلژیک و اسلواکی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

رومانی _ اوکراین

در اولین دیدار روز چهارم از مسابقات یورو دو تیم رومانی و اوکراین از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آلیانز آرنا و با قضاوت گلن نایبرگ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. آخرین دیدار دو تیم به تقابل دوستانه آن‌ها در سال‌های گذشته بر می‌گردد که در نهایت این مسابقه با نتیجه چهار بر سه به سود اوکراین به پایان رسیده بود. شاگردان رادوی در پنج مسابقه گذشته خود که شامل چهار دیدار دوستانه می‌شود عملکرد مطلوبی از خود ارائه نداده‌اند.

رومانی در این پنج بازی موفق به کسب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست شده است. علاوه بر آن شاگردان رادوی تنها موفق به زدن چهار گل شده‌اند. این آمار زمانی ضعیف‌تر می‌شود که متوجه می‌شویم رومانی چهار گل نیز دریافت کرده است. بنابراین شاگردان رادوی در خط حمله و دفاع عملکرد ضعیفی دارند و این امکان وجود دارد که مقابل اوکراین با مشکل مواجه شوند.

اوکراین نیز در پنج بازی گذشت خود که شامل سه دیدار دوستانه می‌شود موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است. شاگردان شوچنکو در این پنج جدال موفق به زدن ۹ گل شده‌اند و در سوی مقابل پنج مرتبه به رقبای خود اجازه گلزنی داده‌اند. آماری که نشان می‌دهد اوکراین برخلاف رومانی در فاز دفاعی و هجومی انسجام بیشتری دارد.

یاران امباپه در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش/ اوکراین و یک آزمون سهل

بلژیک _ اسلواکی

در دومین دیدار روز چهارم مسابقات یورو دو تیم بلژیک و اسلواکی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک و با قضاوت هلیل اموت ملر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان دومنیکو ترسکو در پنج تقابل گذشته خود که شامل سه بازی دوستانه بوده است موفق به کسب سه پیروزی و دو تساوی شده‌اند.

آن‌ها در این پنج دیدار با زدن ۱۲ گل و خوردن تنها دو گل آمار مطلوبی را از خود به جا گذاشته‌اند. از همین‌رو می‌توانند رقیب جان سختی برای اسلواکی باشند. شاگردان کاستونا نیز پیش از پا گذاشتن به تورنمنت یورو چهار بازی دوستانه با تیم‌هایی همچون ولز، نروژ، اتریش و سن مارینو برگزار کرده‌اند که حاصل آن سه پیروزی و یک شکست بوده است.

اسلواکی در پنج بازی گذشته خود موفق به زدن ۱۱ گل شده و سه مرتبه نیز به رقیبان خود اجازه گلزنی داده است. بنابراین به احتمال فراوان در دومین جدال گروه E شاهد بازی جذاب و چشم نوازی از سوی دو تیم خواهیم بود.

یاران امباپه در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش/ اوکراین و یک آزمون سهل

اتریش _ فرانسه

شاگردان دشان و رانگنیک فردا _ دوشنبه بیست و هشتم خرداد _ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در گروه D رقابت‌ها در ورزشگاه دوسلدورف آرنا و با قضاوت خسوس مانزانو برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. آخرین تقابل‌های دو تیم در یورو به جام ملت‌های ۲۰۲۳_۲۰۲۲ بر می‌گردد که یک دیدار با پیروزی دو بر صفر خروس‌ها و یک مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

شاگردان رانگنیک در آستانه مسابقات یورو پنج دیدار دوستانه با تیم‌های سوئیس، صربستان، ترکیه، اسلواکی و آلمان برگزار کرده است که حاصل آن کسب چهار پیروزی و یک تساوی بوده است. اتریش در این پنج تقابل موفق به زدن ۱۳ گل شده و در سوی مقابل نیز سه گل از رقبا دریافت کرده است.

خروس‌ها نیز پیش از تقابل با اتریش چهار دیدار دوستانه با تیم‌هایی همچون کانادا، شیلی، آلمان و لوکزامبورگ پشت سر گذاشته‌اند که حاصل آن کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است. فرانسه در پنج دیدار گذشته خود با زدن هشت گل و خوردن شش گل نشان داده است در خط حمله عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده و در فاز دفاعی نیز کمی متزلزل ظاهر شده است.

یاران امباپه در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش/ اوکراین و یک آزمون سهل

کد خبر 763617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.