افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورای شهر است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورای شهر است،گفت: پرداخت کمک هزینه رفاهی در تمام مناسبت‌ها و اعیاد تقویمی در پیوست رفاهی ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌های لازم انجام و تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پرداخت ویژه‌ای به پرسنل شهرداری بابت عید قربان اظهار کرد: بابت پرداخت کمک رفاهی برای پرسنل شهرداری به مناسبت عید سعید قربان با مساعدت شهردار و همکاری امور مالی شهرداری نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به اینکه توجه به افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورا بوده افزود: در تمام مناسبت‌ها و اعیاد تقویمی در تدوین و تنظیم پیوست رفاهی بودجه ۱۴۰۳ برای پرداختی‌های کمک رفاهی همکاران زحمت‌کش و خدوم شهرداری پیش‌بینی‌های لازم انجام و تصویب شده است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ضرورت توجه به معیشت کارکنان شهرداری ارومیه تأکید کرد و گفت: شهرداری پرداخت مبلغی به عنوان کمک رفاهی برای عید سعید غدیر خم را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 763504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.