حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: این سازمان در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان، اقدام به ایجاد مجموعهای از خدمات الکترونیک در سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir کرده است.
وی افزود: توسعه خدمات الکترونیک موجب ارتقای سطح خدمات، افزایش شفاف سازی و خطای انسانی در فرآیندهای ارائه خدمات و همچنین کاهش نیاز به مراجعه حضوری میشود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: درخواستهای هرس و انتقال و امدادگیاه شامل مشاوره و سمپاشی درختان بیشترین درخواستهای ارائه شده از سوی شهروندان در این سامانه است.
مختاری افزود: کاشت نهال غیرمثمر، درخواست هرس یا جابهجایی درختان، امدادگیاه، تسهیلات تشویقی مشارکت شهروندان در آبیاری درختان، باغ زندگی و خاطره و پرداخت کمیسیون ماده ۷ از خدمات الکترونیک این سازمان است.
نظر شما