«پرتمان» فرصت بالقوه سرمایه‌گذاری در اصفهان است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: محله تازه تعیین تکلیف شده پرتمان فرصت سرمایه‌گذاری دارد که علاوه بر خرید زمین مناسب توسط سرمایه‌گذاران، صدور پروانه ساخت و ساز در آن نسبت به خیابان مجاور یعنی رزمندگان یا جابر انصاری با ۵۰ درصد کاهش هزینه همراه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن محمدحسینی در نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی که به‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها و ارائه پیشنهادها با حضور مدیران و هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری و انبوه‌سازی و مدیران شهری در این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: طبق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید ایشان بر لزوم بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت برای شکوفایی اقتصادی، استفاده از زیرساخت‌های موجود، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و استفاده از نیروهای جوان و شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان از سال‌ها پیش مشارکت بخش خصوصی را در برنامه‌های کاری خود قرار داده است و سال جاری که به این نام مزین شده، وظایف مدیران شهری را دوچندان کرده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ساخت‌وساز که فرصت‌های شغلی زیادی را سبب می‌شود، تصریح کرد: یکی از نیازهای شهروندان تهیه مسکن بوده که با رشد ساخت‌وسازها، مشکل اصلی جوانان که فرصت شغلی است تأمین می‌شود، به‌طوری که ساخت مسکن حدود ۲۷۰ رشته شغلی مستقیم و به طور غیر مستقیم حدود ۸۰۰ شغل وابسته به خود را فعال خواهد کرد.

محمدحسینی ادامه داد: هرچقدر صنعت ساختمان‌سازی پیشرفت کند، کشور نیز از نظر اشتغال و اقتصاد رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به تورم مسکن، خانه‌های ساخته شده در سال‌های گذشته هنوز نتوانسته است مشکل مسکن کشور را رفع کند، بنابراین بهترین گزینه برای خانه‌دار شدن ساختمان‌سازی ارزان قیمت است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان پیشنهادی برای انبوه‌سازان ارائه کرد و گفت: تهیه زمین‌های ارزان‌قیمت و تخفیف در صدور پروانه‌های ساخت کمک شایانی به خانه‌دار شدن شهروندان خواهد کرد، بنابراین در این منطقه با وجود ۲۴۲.۱ هکتار بافت فرسوده که بعد از مناطق ۳ و ۱۴ از مساحت بالایی برخوردار است و به جهت صدور پروانه ساختمانی در این بافت حدود ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: محله تازه تعیین تکلیف شده پرتمان فرصت سرمایه‌گذاری دارد که علاوه بر خرید زمین مناسب توسط سرمایه‌گذاران، صدور پروانه ساخت‌وساز در آن نسبت به خیابان مجاور یعنی رزمندگان یا جابر انصاری با ۵۰ درصد کاهش هزینه همراه است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران در این منطقه با استقبال گرم ما همراه خواهند بود، زیرا معتقد هستیم ساخت‌وساز در این محلات طبق سلایق و طرح‌های مدرن و به‌روز آن‌ها، تغییرات مؤثری را در محلات و مناطق به همراه خواهد داشت.

کد خبر 763257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.