فعالیت ۲۳۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان خوی در انتخابات هشتم تیر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با توجه به انتخابات هشتم تیر ریاست جمهوری گفت: هیئت اجرایی و ستاد انتخابات در شهرستان خوی شکل یافته و تعداد شعبات اخذ رأی نیز مشخص شده که با افزوده شدن ۱۲ شعبه جدید به ۲۳۱ شعبه افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد امروز _پنج‌شنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در جمع خبرنگاران و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و فقدان شهید جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور شهید در روزهای سخت و ایام زلزله در کنار مردم قرار گرفت و مردم این شهرستان نیز در مراسم تشییع حضور حداکثری یافتند تا قدرانی کنند و در تکمیل بدرقه شهدای خدمت حضور گسترده در انتخابات نیز خواهند داشت.

وی افزود: هیئت اجرایی و ستاد انتخابات در شهرستان خوی شکل یافته و تعداد شعبات اخذ رأی نیز مشخص شده که با افزوده شدن ۱۲ شعبه جدید به ۲۳۱ شعبه افزایش یافته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: به علت اینکه برخی شعبات در دوره گذشته به علت رشد جمعیت با انبوهی شرکت کنندگان روبرو شد تصمیم به افزایش صندوق‌ها گرفته شد.

علی‌نژاد تصریح کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم همیشه در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و یأس و ناامیدی را برای دشمنان خلق کرده‌اند و در هشتم تیرماه نیز اینچنین خواهد شد.

کد خبر 762979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.