بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در ۲۰۲۴ + تصاویر

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در ۲۰۲۴، شامل شهرهای مدلین، کارتاخنا، تولوم و مکزیکوسیتی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با رسیدن فصل تابستان و گرم‌شدن هوا، یکی از مهم‌ترین سوالات گردشگران این است که بهترین مکان‌های جذاب برای سفر کدامند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ فاکتورهای مهمی نظیر مکان‌های دیدنی جذاب، شرایط آب‌وهوایی کشور مورد نظر، هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، محل اقامت و مراکز خرید مناسب، در انتخاب مقصد سفر تأثیرگذار است. در واقع علاقه‌مندان به سفر به دنبال مقاصدی هستند که علاوه بر آب‌وهوای معتدل، شگفتی‌های زیادی را در دل خود گنجانده باشد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر را برای آنها رقم بزند. در ادامه به معرفی بهترین مکان‌های گردشگری تابستانی جهان در ۲۰۲۴ و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

کارتاخنا – کلمبیا

کارتاخنا زیباترین شهر کلمبیا است که در سواحل دریای کارائیب قرار دارد. این شهر یک مکان رویایی برای دوستداران تاریخ و فرهنگ به‌شمار می‌رود و با فضای پرجنب‌وجوش، معماری رنگارنگ و خیابان‌های سنگ‌فرش شده، عنوان یکی از بهترین مقاصد تابستانی آمریکای جنوبی را در سال ۲۰۲۴ از آن خود کرده است.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

سواحل خیره‌کننده کارتاخنا، یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر زیبا برای بازدیدکنندگان است که فرصت‌های زیادی را برای آفتاب گرفتن، شنا و ورزش‌های آبی پیش روی آنها قرار می‌دهد، همچنین این شهر کلمبیایی دارای جاذبه‌های فرهنگی زیادی است و به عنوان بهشت دوستداران غذا شناخته می‌شود. رویدادهای متنوع آشپزی از غذاهای سنتی کلمبیایی گرفته تا غذاهای دریایی تازه در کارتاخنا برگزار می‌شود و گردشگران می‌توانند لذت غذا خوردن را در بهترین رستوران‌های آن تجربه کنند.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

مدلین – کلمبیا

مدلین، یکی دیگر از شهرهای کلمبیا است که در فهرست پربازدیدترین شهرهای گردشگری تابستانی ۲۰۲۴ قرار دارد. مدلین دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده است و این روزها به یک کلان‌شهر شلوغ تبدیل شده است. این شهر زیبا که در کوه‌های آند (Andes Mountains) واقع شده است و آب و هوای مطبوعی در تمام طول سال دارد، به دلیل نوآوری و زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود در دنیا مشهور است و مقصدی ایده‌آل برای تعطیلات تابستانی محسوب می‌شود.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

در این شهر کارهای زیادی برای انجام‌دادن و لذت‌بردن گردشگران وجود دارد. این مکان شگفت‌انگیز، یک مرکز فرهنگی و میراثی بی‌نظیر است و رویدادهای هنری پررونق، زندگی شبانه پرجنب‌وجوش و غذاهای خوشمزه در آن جریان دارد. در واقع فرقی نمی‌کند که گردشگران در حال کاوش در موزه‌ها و گالری‌های شهر باشند یا غذاهای محلی خیابانی را امتحان کنند، در این شهر دوست‌داشتنی که لقب «بهار ابدی» را به خود اختصاص داده است، همیشه مکان‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای کشف‌کردن وجود دارد.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

مکزیکوسیتی – مکزیک

مکزیکوسیتی، ترکیبی غنی از تاریخ، فرهنگ و هنر آشپزی است که با جذابیت‌های دنیای مدرن و قدیم، بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند. پایتخت مکزیک، یک مقصد بی‌نظیر برای سفر تابستانی است و جشنواره‌ها و رویدادهای زیادی از جشن‌های رنگارنگ گرفته تا نمایشگاه‌های خیابانی پرجنب‌وجوش که میدان‌های شهر را پر می‌کنند، در طول تابستان در آن برگزار می‌شود. در واقع همیشه اتفاقات هیجان‌انگیزی در مکزیکوسیتی در انتظار بازدیدکنندگان است.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

آن‌ها می‌توانند در خیابان‌های پرپیچ‌وخم مرکز تاریخی، جایی که کلیساهای با قدمت چند صد ساله در کنار بازارهای شلوغ و هنرهای خیابانی پرجنب‌وجوش خودنمایی می‌کنند، به گردش بپردازند. جالب است بدانید که بخش زیادی از فرهنگ مردم این کشور شامل شادی و برگزاری جشن می‌شود و این روحیه شاد حتی در غذاهای مکزیکی کاملاً مشهود است، به‌طوری که می‌توان گفت مکزیکی‌ها، رنگی‌ترین غذاهای دنیا را دارند. ویژگی اصلی غذاهای مکزیکی، هماهنگی طعم و تنوع رنگ‌ها است.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

تولوم - مکزیک

تولوم، بهشت بومیان است که در سواحل بکر ریویرا مایا (Riviera Maya) قرار دارد. این شهر با سواحل ماسه‌ای سفید، جنگل‌های سرسبز و آب‌های شفاف، به مکانی زیبا برای بازدیدکنندگانی تبدیل شده است که به دنبال ماجراجویی‌های تابستانی و آرامش هستند.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

همچنین بازدید از خرابه‌های باستانی مایا که بر فراز صخره‌های ناهموار، مشرف به دریای کارائیب قرار گرفته است، یکی از جاذبه‌های اصلی این سفر تابستانی به‌شمار می‌رود. در واقع تولوم، میزبان بعضی از بهترین رویدادهای موسیقی جهان است و برای دوستداران فضای باز، ماجراجویی‌های زیادی دارد. آن‌ها می‌توانند در امتداد رودخانه زیرزمینی ریویرا گردش کنند یا به ذخیره‌گاه زیست‌کره سیان‌کا بروند و از شگفتی‌های آن‌ها لذت ببرند. از دیگر جذابیت‌های این مقصد تابستانی، غواصی در آب‌های کریستالی شفاف یا استراحت‌کردن بین درختان نخل زیبا است.

بهترین مقاصد گردشگری تابستانی جهان در سال ۲۰۲۴

ترجمه از لیلا شهبازی

کد خبر 762879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.