ساماندهی خیابان بسیج در کمتر از ۶ ماه انجام شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات ساماندهی، زیرسازی و اجرای روکش آسفالت خیابان بسیج گفت: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که از اواخر دی سال گذشته آغاز شد و در کمتر از شش ماه با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحتی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشتر فعالیت‌های شهرداری، اقدامات زیرساختی است که نتیجه آن تا چندین سال بعد برای شهروندان نمایان خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی، ایمن‌سازی و آرام‌سازی جریان ترافیک معابر از وظایف مهم شهرداری است که در قالب احداث معابر جدید یا ارتقای کیفیت معابر موجود در سال‌های اخیر با جدیت در منطقه ۱۵ در حال پیگیری و اجرا بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات ساماندهی، زیرسازی، اجرای روکش آسفالت خیابان بسیج به طول یک کیلومتر و با عرض ۱۲ متر ادامه داد: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که از اواخر دی سال گذشته آغاز شد و در کمتر از شش ماه با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحتی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: با احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان معابری به این محور منتهی می‌شد که یکی از آن‌ها، خیابان بسیج است که ابتدای خیابان جی شرقی از سمت زیرگذر ارغوانیه را به محور کندروی پل سردار شهید سلیمانی متصل می‌کند و حمل‌ونقل برای صنایعی نظیر کارخانه قند، دیگر کاربری‌های صنعتی و کارگاهی، همچنین سهولت در تردد و کوتاهی زمان سفر برای شهروندان از آن جمله مزایای ساماندهی این خیابان است.

وی با بیان اینکه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان نیاز به شریان‌هایی برای اتصال جهت ورود و خروج، همچنین سهولت رفت و آمد شهروندان و نیز سایر دسترسی‌ها دارد، تصریح کرد: در طول سه سال گذشته سعی شده است معابر منتهی به رینگ چهارم در منطقه ۱۵ ساماندهی شود که خیابان‌های بسیج، مقداد اول و دوم از جمله آن بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: برای ساماندهی سایر خیابان‌های متصل به رینگ چهارم با رفع مشکلات و تخصیص اعتبارات لازم در آینده این مهم نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 762776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام خسته نباشید طرف فرودگاه و امین آباد هم رسیدگی شود نزدیک اصفهان است
  • اریا IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    درود.. واقعا که معجزه کردید. شش ماهه خیابان ساختید..