دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جدی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جدی است و این موضوع در اولویت برنامه‌های استان هم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز_پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در دیدار با فرماندار، ائمه جمعه، اعضای شورای اسلامی و معتمدین شهرستان بشرویه، اظهار کرد: دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جدی است و این موضوع در اولویت برنامه‌های استان نیز قرار دارد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند درباره تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه‌ها با اولویت طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: اهتمام در این زمینه در راستای تعیین تکلیف پروژه‌ها، جلوگیری از هدر رفت سرمایه، تحقق سیاست‌های توسعه‌ای دولت و امیدآفرینی در جامعه الزامی است.

وی در ادامه از سیاست دولت سیزدهم در زمینه احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال گفت.

قناعت افزود: از ابتدای دولت سیزدهم، موضوع احیای واحدهای راکد به‌طور ویژه در استان دنبال شد و تاکنون نتایج خوبی به‌همراه داشته است.

وی ادامه داد: موضوع بررسی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی ابتدا در قالب بازدیدهای میدانی احصا می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، متذکر شد: مصوبات ستاد تسهیل که بعد از برگزاری هر جلسه در دستور کار مدیران قرار می‌گیرد، لازم‌الاجراست.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درباره وضعیت پروژه‌های بهداشت و درمان، استخر شنا، سالن آمفی تئاتر و سوله بحران در شهرستان بشرویه بحث و تبادل نظر شد، تسریع در رفع موانع از مسیر تأمین اعتبار و اجرای این پروژه‌ها و شتاب بخشیدن به روند کار از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 762747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.