فارس با ۱۲۶ شهر نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد

استاندار فارس گفت: ایران اسلامی دارای ۱۴۶۰ شهر است و استان فارس با ۱۲۶ شهر نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمدهادی ایمانیه در نشست با مسئولان شهرداری‌های استان، اظهار کرد: باید طرح و تحولی در نوع نگاه به سازمان همیاری شهرداری‌ها ایجاد شود تا بر مبنای آن از عملکرد سنتی کم بازده فاصله گرفته و شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.

وی در این نشست خواستار الگوبرداری از شهرهای موفق کشور شد و افزود: ایران اسلامی دارای ۱۴۶۰ شهر است و استان فارس با ۱۲۶ شهر نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه هر یک از شهرهای کشور در زمینه‌ای قابلیت الگوسازی را دارند، تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها دارای قابلیت‌های ارزشمندی در راستای توانمندسازی شهرها و شهرداری‌ها است.

ایمانیه تلاش مسئولان شهرداری‌ها را ارج نهاد و اضافه کرد: حرکت صعودی و جهش در پیشرفت‌ها، زمینه ساز دستیابی به اهداف بزرگ مد نظر کشور است.

وی خواستار راه‌اندازی سایت آموزشی سازمان همیاری شهرداری‌ها شد و ادامه داد: پس از کرونا زیرساخت‌های آموزش مجازی در استان تقویت شده و استانداری فارس همکاری‌ها و پشتیبانی‌های لازم را در این حوزه خواهد شد.

به گفته استاندار فارس، در پرتو این آموزش‌ها می‌توان در زمینه استعدادیابی، افزایش آگاهی، اشتراک گذاری تجارب و ارتقای بهره‌وری گام‌های مهمی برداشت.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود شهادت رئیس جمهور را ضایعه‌ای بزرگ برای کشور برشمرد و از آمادگی به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز هراس دشمنان و عقب نشینی آنها در مذاکرات است که نتایج و دستاوردهای مثبتی را برای کشور به دنبال دارد.

ایمانیه با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: اعمال وحشیانه اسرائیل غاصب در تاریخ بشریت بی همتاست.

وی با تاکید بر این موضوع که وحدت رمز پیروزی در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: تشییع باشکوه شهیدجمهور در بلندای تاریخ به یادگار خواهند ماند و این بدرقه به یاد ماندنی نشان از وفاداری، ولایتمداری و پایبندی عموم جامعه به ارزش‌های انقلاب دارد.

استاندار فارس خواستار همکاری سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان در برگزاری انتخابات شد و تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در زمان انتخابات بهره برد.

ایمانیه با اشاره به اهمیت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین خاطر نشان کرد: طی این سه سال دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه استان بکار گرفت و از تمامی دستگاه‌ها انتظار داریم طی دو هفته پیش رو این اقدامات را اطلاع رسانی کنند.

وی با هشدار نسبت به بزرگ‌نمایی و فریب‌کاری در ارائه گزارش عملکرد، اضافه کرد: با بیان واقعیت‌ها به مردم گام‌های عملی در حوزه جهاد تبیین بردارید، چرا که بیان منصفانه تلاش‌ها به جامعه نتایج پرباری برای کشور به همراه دارد.

کد خبر 762659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.