به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، اولین جلسه اتاق فکر اداره کل طرحهای توسعه شهری و منطقهای در دوره مدیریت جدید در محل دفتر مدیرکل طرحهای توسعه شهری برگزار شد.
در این جلسه با حضور اعضای جدید، شیوهنامه اتاق فکر مطرح و مسائل و مطالب قابل طرح مورد نقد و بررسی قرار گرفت، همچنین موضوع تهیه طرح جامع و حضور فعالانه معاونت در روند تهیه طرح مطرح شد؛ در این بخش مطالب گوناگون طرح جامع مطرح و نحوه تعامل با اداره کل راه و شهرسازی به عنوان کارفرما تهیه طرح جامع مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مبحث جمعآوری برداشتهای نقشهبرداری مناطق و تدوین روش پیادهسازی برداشتها در لایههای طرح بازنگری مطرح شد و موضوع بهروزرسانی وضع موجود کاربریهای خدماتی شهر و نحوه انجام آن مطرح و مقرر شد اطلاعات مکان کاربریهای فرهنگی، مذهبی، سبز، پارکینگ، آموزشی درمانی جمعآوری و ارائه شود.
از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه اتاق فکر اداره کل طرحهای توسعه شهری و منطقهای، هوشمندسازی پروژههای طرحهای توسعه شهری و سوابق بایگانی اداره کل طرحهای توسعه شهری و منطقهای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نظر شما