ثبت نام سرویس مدارس + آخرین مهلت و لینک سایت irtusepand.ir

سی‌ویکم خرداد، آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خرداد آغاز شده است و تا پایان خرداد (سی و یکم خرداد) ادامه خواهد داشت.

والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند، در این سامانه اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت شده است و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

از بیست‌وپنجم خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام می‌شود و تأیید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد؛ همچنین توصیه می‌شود والدین دانش آموزان از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند.

کد خبر 761897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    سایت irtusepand مشکل داره و امکان تعریف نام کاربری جدید میسر نیست. کاش اطلاعرسانی بفرمائید شاید مسئولین امر سریع تر پیگری کنند