ویژه‌برنامه‌های نکوداشت تخت‌فولاد برگزار می‌شود

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد گفت: بیست‌وششم خرداد سالروز ثبت ملی تخت‌فولاد است و هر سال در این ایام به همین بهانه، نکوداشتی را برای گنجینه عظیم شهر اصفهان برگزار می‌کنیم.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان به‌عنوان شهر جهانی صنایع دستی شناخته می‌شود که در کنار آن ظرفیت‌ها و سرمایه‌های عظیمی نیز به لحاظ تاریخی، هویتی و زیارتی در شهر اصفهان وجود دارد.

وی افزود: یکی از این سرزمین‌های مقدس، مجموعه تخت‌فولاد است که در کنار تمام داشته‌های اصفهان، این مجموعه نیز خودنمایی می‌کند و موجب ایجاد هویت تاریخی و زیارتی برای این کلان‌شهر شده است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد ادامه داد: سعی شده است که این مجموعه را به بهانه‌های مختلف به شهروندان و هم‌استانی‌ها، همچنین در سطح ملی به هم‌وطنان معرفی کنیم.

عمرانی گفت: بیست‌وششم خرداد سالروز ثبت ملی تخت‌فولاد است و هر سال در این ایام به همین بهانه نکوداشتی را برای گنجینه عظیم شهر اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری این ایام با انتخابات ریاست‌جمهوری مقارن شده است، گستره زمانی برگزاری برنامه‌ها افزایش پیدا کرده است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد گفت: فراخوان رویداد ایده‌کاپ که از اواسط اردیبهشت سال جاری آغاز شد، به‌منظور دریافت ایده‌های شهروندان برای مجموعه تخت‌فولاد بود که ایده‌های برتر به مرحله اجرا می‌رسد.

عمرانی بیان کرد: رویدادهایی که پیرامون روز نکوداشت تخت‌فولاد برگزار می‌شود، از طریق فضای مجازی و برنامه رادیویی «صدای شهر» اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 761718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.