روز نقره‌ای کوراش ایران/ شاگردان ژنرال آماده تقابل با ازبکستان

تیم ملی کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان موفق به کسب مدال نقره شد و تیم ملی فوتبال نیز روز سه‌شنبه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان امروز _یکشنبه، بیستم خرداد_ مطابق با روال همیشگی حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشتند. در ادامه برخی از رویدادهای مهم ورزشی امروز را می‌خوانید.

کوراش مردان نقره گرفت

در پایان سیزدهمین دوره از رقابت‌های کوراش مردان قهرمانی آسیا به میزبانی تهران ملی پوشان ایران با کسب یک مدال طلا، پنج مدال نقره و یک مدال برنز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند. الیاس پاکدل در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم برای تیم کشورمان مدال طلا را به دست آورد. همچنین مهدی قره‌قاش در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، مجید وحید بریمانلو در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم، رامین احمدزاده در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم، مسعود قوی‌بازو در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم به همراه امید تیزتک در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم برای ایران موفق به کسب مدال نقره شدند. علیرضا نیک‌سرشت نیز در وزن ۱۰۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

روسیه مقصد تیم ملی قایقرانی

تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در راستای آمادگی بیشتر برای حضور در المپیک پاریس برگزاری اردوی یک ماهه را در دستور کار خود قرار داده است. مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل سهمیه‌داران ایران در المپیک پاریس در رشته روئینگ خواهند بود. از همین‌رو تیم کشورمان با هدایت افشین فرزام و هما خاتمی پیش از بازی‌های المپیک در اردوی یک ماهه به میزبانی کشور روسیه شرکت خواهد کرد.

روز نقره‌ای کوراش ایران/ شاگردان ژنرال آماده تقابل با ازبکستان

کوراش زنان نقره‌ای شد

تیم کوراش زنان ایران در سیزدهمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران با کسب دو مدال طلا، سه نقره و سه برنز موفق شد به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. طاهره آذرپیوند در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم و فاطمه برمکی در وزن ۸۷ کیلوگرم مدال طلا را به خود اختصاص دادند. همچنین آرزو سلیمی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، ریحانه گیلانی در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم و هانیه وحدانی در وزن منفی ۸۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند. ناگفته نماند که فائزه ابراهیمی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، پردیس عیدی‌وندی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم و صبا کرمعلی نیز در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویختند. به طور کلی ازبکستان، ایران و چین به ترتیب سه تیم برتر این دوره از مسابقات بودند.

یوزها در کلاس درس ژنرال

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه برابر ازبکستان صف‌آرایی خواهد کرد. از همین‌رو بازیکنان تیم ملی ایران امروز صبح با حضور در مجموعه تمرینی پک به تمرین بدنی پرداختند. پس از این تمرین، شاگردان ژنرال با حضور در جلسه فنی، برنامه‌های تاکتیکی امیر قلعه‌نویی برای دیدار مقابل ازبکستان را مرور کردند. ضمن اینکه ملی پوشان کشورمان عصر امروز نیز از ساعت ١٩ دومین جلسه تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند.

روز نقره‌ای کوراش ایران/ شاگردان ژنرال آماده تقابل با ازبکستان

اعتراف به تبانی در فوتبال

در هفته‌های گذشته حاشیه جدیدی تحت عنوان پرونده فساد در فوتبال توجه اهالی ورزش را به خود جلب کرد. روزهای گذشته نیز پیرامون همین پرونده خبر بازداشت خداداد افشاریان تبدیل به یکی از سوژه‌های جالب توجه رسانه‌های ورزشی شد. نکته قابل توجه این است به گفته برخی از رسانه‌های ورزشی خداداد افشاریان پس از بازداشت به وجود تبانی در حداقل ۱۵ دیدار لیگ برتر، جام حذفی و لیگ آزادگان اعتراف کرده است.

کد خبر 761673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.