انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌کنیم

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ما مکلفیم از آرای مردم به‌عنوان حق الناس صیانت کنیم، گفت: در انتخابات پیش رو به خاطر دنیای دیگران، آخرت خودمان را فدا نکرده و با جلب اعتماد عمومی و صیانت از آرای مردم، انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی، با قدردانی از همکاری هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در برگزاری موفق انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همکاری هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل در دوره اخیر انتخابات در استان بودیم.

وی همچنین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را ۴ مؤلفه اصلی انتخابات در کشور و مورد تاکید رهبر انقلاب عنوان کرده و افزود: قانون فصل‌الخطاب بوده و همه کسانی که از شورای نگهبان صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دریافت کردند، افراد صالحی هستند که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند.

استاندار آذربایجان‌غربی به آغاز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور نیز اشاره کرده و گفت: عدالت تبلیغاتی را در استان فراهم می‌کنیم و امکانات لازم در چهارچوب قانون و به صورت عادلانه در اختیار تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

معتمدیان همچنین با اعلام اینکه زمینه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی را به شکلی باشکوه، در سلامت کامل و در یک فضای رقابتی فراهم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مشارکت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد مختلف ملی و بین‌المللی، تمامی مسئولان استان موظف هستند زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در امنیت کامل در استان، ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات فراهم شده و ستاد انتخابات استان زمینه را برای حضور مردم در انتخابات حتی در مناطق صعب‌العبور فراهم خواهد کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی شهید خدمت و همراهان شهیدش، اضافه کرد: مردم‌داری، تواضع، اخلاق‌مداری، پشت کار، پرکاری و در بین مردم بودن، از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی بود و این مسئله موجب شد یاد و خاطره این شهید خدمت در بین مردم ماندگار شود و حضور پرشور مردم در مراسم‌های تشییع و گرامی‌داشت شهدای خدمت، نشان از قدرشناسی مردم ایران اسلامی از خدمت‌گزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 761659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.