هزینه‌کرد ۷ میلیارد تومانی شهرداری شیراز برای همکاری در برگزاری انتخابات به تصویب رسید

لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز در خصوص همکاری با فرمانداری شیراز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با هزینه کرد ۷ میلیارد تومان در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، یکصدوپنجاه‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز _یکشنبه، بیستم خرداد_ با حضور ۱۳ عضو شورای اسلامی، شهردار شیراز و تعدادی از معاونین سازمان‌های تابعه شهرداری شیراز برگزار شد.

در این جلسه ۱۱ دستور کار در قالب ۴ لایحه یک فوریتی، ۳ لایحه از سوی شهرداری شیراز، یک نامه فرمانداری شهرستان شیراز و سه لایحه دو فوریتی بررسی شد.

در این جلسه لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز در خصوص همکاری در طراحی مسجد شمس الشموس به تصویب رسید و بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود نسبت به همکاری در طراحی مسجد شمس الشموس تا سقف مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از ردیف اعتباری تعیین شده با عنوان (محله محوری) و مرکز شتاب‌دهنده از بودجه سال ۱۴۰۳ مطابق با ضوابط و مقررات اقدام کند.

در ادامه همچنین لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز، در خصوص همکاری با فرمانداری شیراز در برگزاری انتخابات به تصویب رسید و بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود که نسبت به هزینه کرد تا مبلغ ۷۰ میلیارد ریال جهت پذیرایی عوامل اجرایی و پرداخت هزینه اعزام خودروهای سواری، وانت، اتوبوس و مینی‌بوس در مدت زمان برگزاری انتخابات از محل ردیف‌های اعتباری مشخص از بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام کند.

مشارکت در خصوص در تأمین منابع مالی به منظور احداث و تکمیل و تعریض جاده منطقه ویژه اقتصادی شیراز لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز دیگر طرح تصویب شده این جلسه بود که بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود پیرو تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری شیراز و اداره کل راه و شهرسازی فارس به منظور تأمین اعتبار نسبت به تکمیل پروژه راه منطقه ویژه اقتصادی شیراز تا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از ردیف اعتباری پروژه زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کانیواگذاری، ترمیم، درزگیری، تراش و روکش آسفالت سطح شهر شیراز از بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه همچنین کمک هزینه شهرداری شیراز جهت کرایه سفر و هزینه ثبت‌نام پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در شهر شیراز، تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماندهای خانگی، واحدهای تجاری و ساختمانی به تصویب رسید.

کد خبر 761625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.