۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
یکه‌تازی هوای گرم در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از تداوم هوای گرم و یکه‌تازی افزایش دما در آسمان این استان در این روزها خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون هوای مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی افزایش دما برای استان گزارش می‌شود، اظهار کرد: این وضعیت طی روزهای آتی ادامه دارد.

وی افزود: اما در روز سه‌شنبه بیست‌وسوم خرداد وضعیت آب‌وهوایی مازندران صاف تا نیمه ابری است و با کاهش نسبی دما مواجه خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در بعدازظهر و اوایل شب آن روز را با افزایش ابر در ارتفاعات غربی استان با رگبار پراکنده و وزش باد عنوان کرد و گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری صاف تا نیمه‌ابری و در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی و مرکزی استان با رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز جمعه به ویژه بعدازظهر شاهد افزایش ابر و اوایل شب در دامنه‌ها و ارتفاعات با رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

اسدی با تاکید بر اینکه با توجه به گرم بودن هوا مدیریت مصرف مدنظر قرار گیرد، اظهار داشت: دریای مازندران به‌صورت نسبتاً آرام پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 761508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.