۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم خرداد_ در محصولات پرطرفدار بازار رو به کاهش است اما در قیمت برخی از محصولات نیز افزایش جزئی دیده می‌شود.

سورن پلاس موتور XU7P از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو با افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت به ۶۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سورن پلاس دوگانه‌سوز با کاهش سه میلیونی قیمت به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرفروش بازار نیز امروز با کاهش دو و یک میلیونی قیمت به ترتیب با نرخ ۶۷۸ میلیون و ۷۲۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت به نرخ ۷۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ریزش شش میلیونی قیمت به نرخ ۸۸۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

رانا پلاس و ساینا S با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت به ترتیب با نرخ ۶۰۸ میلیون تومان و ۴۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک S از ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار نیز امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به ثبت رساند تا به نرخ ۴۰۹ برسد.

شاهین G یکی از محصولات لوکس شرکت سایپا نیز با افت سه میلیونی قیمت به نرخ ۷۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۷۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۵ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۰۹ میلیون تومان، کوییک GLX به قیمت ۴۱۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز ثبات قیمت دیده می‌شود اما تعدادی از محصولات نیز افت قابل توجه قیمت را به ثبت رساندند.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو، تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ ۹۵۹ میلیون تومان معامله شد.

تیگو ۷ پرو پرمیوم از محصولات پرطرفدار بازار امروز با افزایش سه میلیونی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان و تیگو ۸ پرو (هیبرید) با افت ۵ میلیونی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان رسید.

جک J۴ امروز با پنج میلیون تومان افت قیمت به نرخ ۸۰۷ و فیدلیتی (پنج‌نفره) با ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۸۶۵ ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ با جهش ۳۰ میلیون تومانی قیمت به دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) به قیمت دو میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و،۲۳۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

کد خبر 761418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.