پروژه هوشمندسازی تأسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع شهر شیراز اجرا می‌شود

مدیرعامل آبفا شهرستان شیراز از اقدامات انجام شده جهت انعقاد قرارداد هوشمندسازی تاسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز، بهمن بهروزی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت انعقاد قرارداد هوشمندسازی تأسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع شهر شیراز اظهار کرد: تهیه اسناد قرارداد هوشمندسازی مطابق با اسناد بالادستی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جمله دستورالعمل ملاحظات امنیتی شبکه صنعتی، همچنین مستر پلان اسکادا ابلاغی از طرف شرکت مهندسی آبفای کشور تدوین شده است.

وی افزود: دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی آب با اتکا بر توان علمی و تجربی کارکنان واحد مربوطه، اسناد پروژه هوشمندسازی تأسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع شهر شیراز را به روش EPC و از طریق تأمین مالی فاینانس تهیه کرده و طرح مذکور مورد تأیید کمیته تله‌متری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفای شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به الزام قانونی مبنی بر به‌کارگیری مشاور جهت نظارت بر اجرای پروژه، طرح هوشمندسازی در مرحله انتخاب مشاور جهت اجرای پروژه است.

کد خبر 761337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.