۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
قایقرانی در کرمان فعال می‌شود

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان گفت: با قدرت پای کار ایستاده‌ایم تا این ورزش هیجان‌انگیز را در استان فعال کنیم.

عرفان امیرخسروی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به دیدار با روح‌الله مطهری مدیرعامل شهربازی کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید از آن‌ها برای ارتقا سطح قایقرانی و توسعه این ورزش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال شناخت ظرفیت‌های آبی استان هستیم تا به نحو احسنت و با توجه به خشکسالی‌های اخیر از آن بهره ببریم، افزود: طی مذاکره با مدیرعامل شهربازی کرمان و مشورت با کارشناسان، دریاچه شهربازی برای پیشبرد برنامه‌های قایقرانی انتخاب شد.

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان از برگزاری نشست‌های تخصصی در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، بافت، جیرفت، رابر، بردسیر، بم، کوهبنان و نقاط دیگری از کرمان به منظور بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و شناسایی ظرفیت‌ها خبر داد و گفت: با توجه به تاکید مدیرکل ورزش و جوانان کرمان و رئیس فدراسیون قایقرانی، این ورزش هیجان‌انگیز را در استان فعال می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، در این دیدار روح الله مطهری مدیرعامل شهربازی کرمان نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با هیئت‌های ورزشی، تصریح کرد: تمام ظرفیت دریاچه مجموعه را در اختیار هیئت قایقرانی قرار خواهیم داد تا این ورزش هرچه سریع‌تر در استان کرمان مجدداً فعال شود.

قایقرانی در کرمان فعال می‌شود

کد خبر 761193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.