اعلام مراکز نمونه‌گیری تب دانگی در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، مراکز نمونه‌تگیری تب دانگی در این استان را با توجه به گرمانی هوا و هشدار بازگشت پشه آئدس به هرمزگان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، عبدالجبار ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به گرمای هوا و هشدار بازگشت پشه آئدس به استان، مراکز منتخب نمونه‌گیری تب دانگ ناقل از پشه آئدس در بندرعباس و سایر شهرهای استان راه‌اندازی شده است.

در شهر بندرعباس دو مرکز جامع سلامت سیدجمال‌الدین اسدآبادی از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر و درمانگاه زیبا شهر نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر اقدام به نمونه‌گیری تب دانگ می‌کنند.

وی بیان کرد: در بندرلنگه مراکز جامع خدمات سلامت شهید رجایی (ساعت هشت صبح تا ۱۴ عصر) و شهید قادری‌نژاد (ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر) و در قشم نیز مراکز خدمات جامع سلامت شهید ذاکری (ساعت هشت صبح تا ۱۴ عصر) و درگهان (ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر) برای نمونه‌گیری دایر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت بوعی کیش، مرکز خدمات جامع سلامت بندرخمیر، مرکز جامع سلامت فاطمه‌الزهرا (س) سیریک و مرکز جامع خدمات سلامت رازی پارسیان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت هشت تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ عصر کار نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به تب دانگ را انجام می‌دهند.

کد خبر 760587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.