شورای شهر تهران به‌دنبال حواشی نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به نامزدی شهردار تهران برای ریاست‌جمهوری گفت: ما امور را دنبال خواهیم کرد و تأکید می‌کنیم که شورا به‌دنبال حواشی نیست و کار خود را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا نادعلی با بیان اینکه در طول روزهای باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام نتایج، شهرداری و شورای شهر تهران وظایف خود را انجام خواهند داد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی در مدیریت شهری در روزهای پیش‌رو همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسائل شهر برای ما اولویت دارد؛ انتخابات ریاست‌جمهوری در شرایطی که کشور در آن قرار دارد، امری اولویت‌دار است و هر بخش و فردی به هر نحوی که می‌تواند باید به گرم‌تر شدن تنور انتخابات کمک کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در عین حال باید تمام فعالیت‌ها دنبال شود، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم به بهانه انتخابات امور را تعطیل و به بعد از انتخابات موکول کنیم.

نادعلی تصریح کرد: اگر شهردار تهران به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری تأیید شود و تبلیغات خود را آغاز کند، جانشین باید مشخص باشد و شهر نباید دچار فترت شود، ما امور را دنبال خواهیم کرد و تأکید می‌کنیم که شورا به‌دنبال حواشی نیست و کار خود را پیگیری می‌کند.

کد خبر 760174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.