تاکستان آماده برگزاری بی‌نقص انتخابات ریاست‌جمهوری است

فرماندار تاکستان گفت: به دلیل روحیه جهادی و تجربه اعضای ستاد انتخابات این شهرستان، امیدواریم در اجرای این انتخابات شاهد اجرای بی‌نقص اخذ رای در همه شعب شهرستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سید جمال‌الدین حسینی امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای برگزاری انتخابات سالم همراه با مشارکت بالا تلاش کنند و اظهار کرد: با توجه به زمان کوتاه باقی‌مانده باید کلیه کمبودهای احتمالی شناسایی و مرتفع شود.

وی افزود: به دلیل روحیه جهادی و تجربه اعضای ستاد امیدواریم در اجرای این انتخابات هم شاهد اجرای بی‌نقص اخذ رأی در همه شعب شهرستان باشیم. مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی خود به مردم ثابت کنند که که راه خدمت و راه شهید رئیسی همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تاکستان با اشاره به آغاز فصل جدید مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همکاری تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند منجر به حل مشکلات و ارائه خدمات بیشتر به عامه مردم بشود، به همین خاطر لازم است این همکاری‌ها برای رسیدن به نتایج ملموس ارتقا پیدا کند.

حسینی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از رؤسای ادارات درخواست کرد تا در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) اهتمام و حضوری پررنگ داشته باشند تا دِین خود را به سکاندار انقلاب ادا کنند.

وی از انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در تاکستان خبر داد و گفت: با برگزاری انتخابات هشت نفر از معتمدین به عنوان عضو اصلی هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و پنج نفر هم به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور عباس بیگدلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات در فرمانداری شهرستان برگزار شده است.

کد خبر 759588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.