شهادت شهیدرئیسی و همراهان معادلات بین‌المللی را به نفع کشور دگرگون کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حتی شهادت شهدای والامقام خدمت که معادلات سیاسی در روابط بین‌المللی را به نفع کشور عزیزمان دگرگون کرده بود، خللی در روند و مسیر انقلاب ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد در ستاد انتظامی استان اظهار کرد: این دو واقعه مهم در این روزها با شهادت آیت الله رئیسی و همراهان انقلابی و ولایتمدار ایشان مقارن شده که هریک از آنها ورقی از دفتر افتخار، غرور و بالندگی کشور است.

وی با اشاره به رخدادها و ضعف‌های سیاسی کشور در دوره قاجار و پهلوی افزود: حاصل این دوران تجزیه نقاط مهم و استراتژیک همچون آرارات و بحرین از ایران بود که هریک از آنها در دنیای امروزی نقش تعیین کننده‌ای در روابط بین‌المللی دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت امام با شجاعت در مقابل این ظلم و استبداد شاهنشاهی که در حال تاراج کشور بود قدعلم کرد، که حوادثی چون قیام خونین ۱۵ خرداد توسط مردم ورامین و باقرآباد، تبعید حضرت امام از کشور و شهادت بزرگانی چون شهید انصاری بخشی از وقایعی است که انقلاب در مسیر خود سپری کرده است.

اسلامی با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید کشور، تصریح کرد: دیدیم که حتی شهادت شهدای والامقام خدمت که معادلات سیاسی در روابط بین‌المللی را به نفع کشور عزیزمان دگرگون کرده بود، هم خللی در روند و مسیر انقلاب ایجاد نکرده و با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) و هشدار ایشان به تمامی دشمنان هیچ مشکلی در امورات کشور ایجاد نشد.

وی اضافه کرد: این پایداری و استقامت انقلاب که با حرکت روزافزون خود به سمت شکوفایی حرکت می‌کند، ناشی از اندیشه و تفکر حضرت امام خمینی (ره) است که برگرفته از مکتب امیرالمومنین و امام جعفر صادق (ع) است.

کد خبر 759563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.