تولید محتوای خلاقانه حلقه مفقوده معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: تولید محتوای خلاقانه حلقه مفقوده معرفی ظرفیت‌های گردشگری در همدان است، این روزها گستره تبلیغات ظرفیت‌های گردشگری در فضای مجازی توانسته است محرک مخاطبان بسیاری برای سفر به مقاصد گردشگری مشخص باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محسن معصوم‌علیزاده امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه خلاقانه و نوآورانه به ظرفیت‌های گردشگری برای شناساندن همدان می‌تواند استان را متفاوت معرفی کند.

وی افزود: بر این باور هستیم که همکاری میان استان‌ها با هدف تبیین سیاست‌های نوآورانه در مسیر تبلیغات گردشگری می‌تواند مسیر غرب کشور را به یک هدف گردشگری پرمسافر در آینده نزدیک تبدیل کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خاطرنشان کرد: تعامل میان استان‌ها در غرب کشور بر هم‌افزایی و ارائه برنامه مدون و خدمات با هدف جذب گردشگر تأثیرگذار خواهد بود، به‌عنوان مثال ظرفیت موسیقی کرمانشاه، لباس کردستان، تاریخ همدان و طبیعت لرستان یکی پس از دیگری مکمل یکدیگر و عامل انگیزش سفر مسافرانی است که برای دیدن فرهنگ اقوام حاضر هستند به اقصی نقاط دنیا سفر کنند.

معصوم‌علیزاده ادامه داد: برای پویا شدن مسیر گردشگری غرب کشور مدت‌های مدیدی است که به دنبال برنامه مدون و اجرای برنامه‌های خلاقانه بوده‌ایم و هستیم، از این رو از برگزاری رویدادها، حضور افراد تأثیرگذار در فضای مجازی که می‌توانند با خلاقیت، استان‌های غرب کشور را معرفی کنند استقبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تاریخ غنی همدان غیرقابل وصف است، میهمان‌نوازی مردمانش و چهره‌های فرهنگی و تأثیرگذار توانسته‌اند ظرفیت‌های گردشگری، هنری و تاریخی استان را آن‌گونه که شایسته است به ایران معرفی کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به ظرفیت‌های غنی همدان تاکید کرد: در حال حاضر ۵۲ مجتمع خدمات رفاهی به گردشگران همدانی خدمات ارائه می‌دهند، هتل‌های متعدد با کیفیت و متنوع نیز امکان اقامت را برای مردمی که به لحاظ هزینه‌کرد به دنبال اقامت به صرفه و مدرن هستند، فراهم کرده است.

معصوم علیزاده گفت: ارائه خدمات به مسافران در سطح شهر و جاده‌ها یک اولویت برای وزارتخانه میراث‌فرهنگی است و همدان با تبعیت از این سیاست رفاه گردشگران را مدنظر قرار داده و توانسته است در سطح کشور بدرخشد.

وی افزود: ظرفیت راهنمایان گردشگری که دارای تسلط و اطلاعات غنی هستند نیز برای همدان یک عامل مهم در جذب مسافران است.

کد خبر 759455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.