کام شیرین میزبان‌ها در هفته چهارم

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران تیم‌های فولاد هرمزگان، چادرملو اردکان، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش ‌شاهین خزر رودسر موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه جمعه و شنبه، یازدهم و دوازدهم خرداد ماه برگزار شد که تیم‌های فولاد هرمزگان، چادرملو اردکان، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش شاهین خزر رودسر موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

فولاد هرمزگان – دکتر تأمین اصفهان

در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان میزبان دکتر تأمین اصفهان بود؛ رقابت حساس و دشوار میان این دو تیم در هرمزگان به سود جنوبی‌ها پیش رفت، فولادی‌ها موفق شدند در این دیدار در روز جمعه با نتیجه چهار بر یک پیروز شوند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

چادرملو اردکان - پاس جوان گناوه

در دیگر دیدار این هفته پاس جوان گناوه میهمان چادرملو اردکان بود؛ جدال میان این دو تیم پر گل پیش رفت، چادرملوی میزبان بازی را مالکانه و به سود خود پیش برد و در نهایت موفق شد با اختلاف فاتح این جدال باشد.

پارس جنوبی بوشهر - شهرداری بندرعباس

در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر میزبان شهرداری بندرعباس بود؛ دیدار حساس و نزدیک این دو تیم بسیار پایاپای پیش رفت زمان‌های اصلی بازی با تساوی به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود، در وقت اضافه پارس جنوبی بوشهر موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.

مقاومت گلساپوش- وحدت مهریز (صدرشیمی) یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم مقاومت گلساپوش میزبان وحدت مهریز (صدر شیمی) یزد بود؛ تیم مقاومت گلساپوش یزد موفق شد در رقابت با وحدت مهریز مالک کامل بازی باشد و با یک پیروزی پر گل، دروازه خود را در این دیدار بسته نگه دارد.

شاهین خزر رودسر - آداک نوشهر

در دیگر دیدار این هفته آداک نوشهر میهمان شاهین خزر رودسر بود؛ این دیدار حساس و نزدیک نیز با اختلاف کم به سود میزبان به پایان رسید و شاهینی‌ها سه امتیاز از ساحل رودسر به جیب زدند.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

  • فولاد هرمزگان ۴ – دکتر تأمین اصفهان ۱
  • چادرملو اردکان ۷ - پاس جوان گناوه ۲
  • پارس جنوبی بوشهر ۴ - شهرداری بندرعباس ۳
  • مقاومت گلساپوش ۵ - وحدت مهریز (صدرشیمی) یزد صفر
  • شاهین خزر رودسر ۳ - آداک نوشهر ۲
کد خبر 759421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.