ملوان مقابل آلومینیوم در بندرانزلی متوقف شد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل تیم آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در گیلان، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ امروز شنبه در هفته سی‌اُم (پایانی) رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، بازیکنان دو تیم چندین موقعیت مناسب گل زنی داشتند اما در نهایت این ملوان بود که در دقیقه ۴۵+۴ بازی از روی خطای بازیکن آلومینیوم بر روی رضا جعفری و ضربه پنالتی این بازیکن به گل اول دست پیدا کرد.

در نیمه دوم تیم فوتبال آلومینیوم به دنبال جبران گل خورده بود؛ امیر نوری بازیکن ذخیره آلومینیم که در نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه ۸۹ بازی در محوطه جریمه با یک شوت محکم توپ را وارد دروازه ملوان کرد.

اما در نهایت این بازی با احتساب هفت دقیقه وقت اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه را امیرسامان سلطانی، با کمک‌های محسن حکیم و امین قدیری برعهده داشتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، سینا سعادتمند، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی و محمدرضا سلیمانی مقابل آلومینیم قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ترکیب احمد گوهری، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، مهران موسوی، بهرام گودرزی، یونس اکبرپور، امین جهان کهن - عارف حاجی عیدی - محمد امین کاظمیان، مهدی لیموچی و شروین بزرگ مقابل ملوان قرار گرفت.

در پایان هفته سی ام (پایانی) رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۴۱ امتیاز در رتبه ششم و تیم فوتبال آلومینیم اراک با کسب ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی جای گرفتند.

کد خبر 759371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.